2-DIN Autoradio met Carplay en USB mp3 playback

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waztone
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-06 05:42

waztone

de enige echte

Topicstarter
Ik zoek een?
2-DIN Autoradio

Wat is je budget?
Nog geen budget, maar het moet wel leuk blijven. Onder de 1000,-

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik wil radio luisteren via DAB+, mp3 via USB, cd's afspelen, navigatie via CarPlay of AndroidAuto, handsfree bellen, optie voor rearview camera aansluiting, liefst met fysieke besturingsknoppen aan bestuurderszijde.

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb de volgende apparaten gevonden;
Sony XAV-AX205DB, qua design heeft deze wel een voorkeur. Voornamelijk de draaiknop lijkt mij erg fijn, zodat je blindelings het apparaat kan bedienen.
Sony XAV-AX1005DB
Kenwood DDX-8016DABS
JVC KW-V255DBT
Pioneer AVH-W4400NEX
Pioneer MVH-1400NEX
Alpine iLX-702D

Welke vragen heb je hier nog over?
Ik ben me aan het oriënteren en vind Apple Carplay en Android Auto wel erg mooi. Maar ik kan niet vinden of ik gewoon de radio kan blijven gebruiken tijdens het gebruik van AC of AA. De een zegt van wel, de ander van niet. Nergens kan ik vinden of je muziek van USB stick kan afspelen tijden navigeren met AC/AA. CD's afspelen doen we toch nog wel (voor de kinderen), dus het zou leuk zijn als dat zou kunnen.
Momenteel heb ik gewoon een oude JVC 2-DIN erin zitten die cd's en mp3 van usb afspeelt.
Navigeren doe ik door m'n telefoon in een zuignaphouder op m'n raam te plempen. Handsfree bellen heb ik nu niet.
Dus mijn vraag is ook, zal ik wel een radio met AC/AA nemen? Of is het beter om gewoon eentje met BT verbinding te nemen voor handsfree bellen en navigeren gewoon op mijn huidige manier te doen? Ik heb geen muziek op de telefoon staan en spotify gebruik ik weinig tot niet.
De auto heeft nog geen camera achter, maar ik wil wel de mogelijkheid hebben om dit later in te bouwen.
DAB+ vind ik wel een pre, en ook het afspelen van muziek via USB.
Hebben jullie tips/adviezen/openbaringen?

[ Voor 10% gewijzigd door waztone op 01-04-2019 10:41 ]

All is fair in God of War

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nino_070
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20-06 00:39
Heb je al een keuze gemaakt? Hoe bevalt het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135360

Heb je gekeken bij audiovolt.nl ? Goede ervaringen mee.