Horizontale paarse lijn in scherm iPad pro 12,9

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikBra
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 14-02 18:41
Ik heb sinds vandaag een horizontale lijn in het scherm van mijn iPad pro 12,9. Op een zwarte achtergrond is de lijn paars en dik en op een witte achtergrond dunner en grijs. De iPad is 1,5 jaar oud, hij is niet gevallen. Herkent iemand dit? Ik heb overigens een afspraak met de Genius bar gemaakt.

[ Voor 20% gewijzigd door ErikBra op 01-04-2019 00:10 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squ1zZy
  • Registratie: April 2011
  • Niet online
Klinkt als een hardware probleem die je zelf niet kunt oplossen. Dit is wel een bekend iets overigens. Wachten wat ze bij Apple zeggen dus. Wel aandringen op garantie trouwens. Apple geeft standaard 1 jaar, maar als je wat door vraagt geven ze vaak nog garantie (mits ze het idee hebben dat het niet fysiek is gebeurt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Squ1zZy schreef op maandag 1 april 2019 @ 00:29:
Klinkt als een hardware probleem die je zelf niet kunt oplossen. Dit is wel een bekend iets overigens. Wachten wat ze bij Apple zeggen dus. Wel aandringen op garantie trouwens. Apple geeft standaard 1 jaar, maar als je wat door vraagt geven ze vaak nog garantie (mits ze het idee hebben dat het niet fysiek is gebeurt).
En anders bij de winkel aankloppen he. Als ie niet bij Apple gekocht is moeten die t eigenlijk oplossen. Al is dat niet altijd makkelijk om te regelen.

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squ1zZy
  • Registratie: April 2011
  • Niet online
WhatsappHack schreef op maandag 1 april 2019 @ 00:48:
[...]

En anders bij de winkel aankloppen he. Als ie niet bij Apple gekocht is moeten die t eigenlijk oplossen. Al is dat niet altijd makkelijk om te regelen.
Scherp. Ik ging er vanuit dat die bij Apple zelf was gekocht. Goed punt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikBra
Squ1zZy schreef op maandag 1 april 2019 @ 00:59:
[...]

Scherp. Ik ging er vanuit dat die bij Apple zelf was gekocht. Goed punt.
Ik heb hem ook bij Apple zelf gekocht. Je kan trouwens beter kopen bij Coolblue, die geven standaard zelf 2 jaar garantie (Apple niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dehardstyler
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 08:03
ErikBra schreef op maandag 1 april 2019 @ 09:24:
[...]

Ik heb hem ook bij Apple zelf gekocht. Je kan trouwens beter kopen bij Coolblue, die geven standaard zelf 2 jaar garantie (Apple niet)
Als je hem direct bij Apple gekocht hebt, dan hoop ik dat je Apple Care hebt. Anders kan dit nog wel eens een vervelende trip gaan worden voor je. Zie je trouwens een buiging in je behuizing als je er langs op kijkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikBra
Geen Apple care, helaas... Ben er ook bang voor.

Trouwens: eerder al een MacBook pro met kapotte video kaart (geen coulance van Apple, apparaat van €3500), MacBook Air kapot scherm (nog net binnen garantie), kort geleden iPhone 7 (geen geluid meer, wel enige coulance van Apple) en nu deze. Ik ben benieuwd, maar ben vooralsnog niet onder de indruk van de kwaliteit van Apple spullen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09:10
ErikBra schreef op maandag 1 april 2019 @ 09:24:
[...]

Dat is een misverstand. Apple geeft wel degelijk 2 jaar garantie op Apple apparaten direct bij hen gekocht. De 1 jarige beperkte garantie geldt alleen wanneer het apparaat niet direct bij Apple is afgenomen en is eigenlijk dus een coulance regeling te noemen. Als je de algemene garantievoorwaarden leest dat kom je erachter dat Apple zich houdt aan Europese consumenten wetgeving, en dus Nederlandse wat betreft conformiteit. Je mag dus prima bij Apple aankloppen na het eerste jaar. (https://www.apple.com/nl/legal/statutory-warranty/)

[ Voor 3% gewijzigd door WouterL op 01-04-2019 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikBra
WouterL schreef op maandag 1 april 2019 @ 10:01:
[...]

Dat is een misverstand. Apple geeft wel degelijk 2 jaar garantie op Apple apparaten direct bij hen gekocht. De 1 jarige beperkte garantie geldt alleen wanneer het apparaat niet direct bij Apple is afgenomen en is eigenlijk dus een coulance regeling te noemen. Als je de algemene garantievoorwaarden leest dat kom je erachter dat Apple zich houdt aan Europese consumenten wetgeving, en dus Nederlandse wat betreft conformiteit. Je mag dus prima bij Apple aankloppen na het eerste jaar. (https://www.apple.com/nl/legal/statutory-warranty/)
Je hebt gelijk, maar ook weer niet helemaal... Het is een zakelijk aangekochte iPad en daarop houdt Apple zich aan 1 jaar garantie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09:10
ErikBra schreef op maandag 1 april 2019 @ 10:14:
[...]

Je hebt gelijk, maar ook weer niet helemaal... Het is een zakelijk aangekochte iPad en daarop houdt Apple zich aan 1 jaar garantie
Ah:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

ErikBra schreef op maandag 1 april 2019 @ 10:14:
[...]

Ligt net aan hoen en wat. kan zijn dat de reflexwerking betrekking heeft op jou overeenkomst.
(zakelijk aangekocht,zzp, kleine zelfstandige) verder is het wel handig om dit zvm in OP te plaatsen

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikBra
Ik vergiste mee in eerdere post - Ik had toch gekocht bij Coolblue. Wat een geweldige winkel is dat toch.. heb inmiddels een nieuwe iPad van ze gekregen
Pagina: 1