Hoi! Mijn vader is nu een bezitter van een iPhone 6 voor al bijna 4 jaar, en hij merkt toch dat hij echt zijn kuren begint te vertonen. Hij is heel erg langzaam in van alles, en dan met name dingen opstarten, als de camera en apps. Ook gaat de batterij heel snel leeg.
Hij heeft altijd alles van Apple gehad, en nu nog steeds. Hij heeft onder andere een MacBook (en hij blijft bij MacOS vanwege zijn werk), maar hij wilt nu graag overstappen naar Android, omdat hij vindt dat Apple te veel geld vraagt en mijn zus en ik hebben recentelijk een Android telefoon aangeschaft die rond het budget van hem liggen (OnePlus 6T en Xiaomi Mi Mix 3) en hij is toch wel een beetje jaloers
Ik zoek een?
Een nieuwe mobiel.
Wat is je budget?
Nieuwprijs van ongeveer 500 euro, maar hji bestelt hem met een abonnement.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
De belangrijkste drie punten zijn dat de batterij met gemak een dag mee kan, 128GB opslag en dat het toestel mooie foto's EN video's maakt (dus OIS zou erg fijn zijn). Voor de rest maakt de snelheid natuurlijk uit, en goed-klinkende speakers/microfoon zou ook mooi zijn. Het liefst is het een zwarte/grijze telefoon, in ieder geval geen hele opvallende kleur.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik denk zelf dat de pricewatch: Xiaomi Mi 9 (6GB ram) 128GB Zwart het beste zou zijn, maar andere opties zijn:
pricewatch: Apple iPhone 8 64GB Zwart
pricewatch: Huawei P20 Pro (dual sim) Zwart
pricewatch: OnePlus 6 (128GB opslag) Zwart of pricewatch: OnePlus 6T (8GB ram, 128GB opslag) Zwart
Welke vragen heb je hier nog over?
Is de Xiaomi Mi 9 inderdaad de beste keuze, of zijn de andere toestellen beter?
Bedankt!
Hij heeft altijd alles van Apple gehad, en nu nog steeds. Hij heeft onder andere een MacBook (en hij blijft bij MacOS vanwege zijn werk), maar hij wilt nu graag overstappen naar Android, omdat hij vindt dat Apple te veel geld vraagt en mijn zus en ik hebben recentelijk een Android telefoon aangeschaft die rond het budget van hem liggen (OnePlus 6T en Xiaomi Mi Mix 3) en hij is toch wel een beetje jaloers
Ik zoek een?
Een nieuwe mobiel.
Wat is je budget?
Nieuwprijs van ongeveer 500 euro, maar hji bestelt hem met een abonnement.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
De belangrijkste drie punten zijn dat de batterij met gemak een dag mee kan, 128GB opslag en dat het toestel mooie foto's EN video's maakt (dus OIS zou erg fijn zijn). Voor de rest maakt de snelheid natuurlijk uit, en goed-klinkende speakers/microfoon zou ook mooi zijn. Het liefst is het een zwarte/grijze telefoon, in ieder geval geen hele opvallende kleur.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik denk zelf dat de pricewatch: Xiaomi Mi 9 (6GB ram) 128GB Zwart het beste zou zijn, maar andere opties zijn:
pricewatch: Apple iPhone 8 64GB Zwart
pricewatch: Huawei P20 Pro (dual sim) Zwart
pricewatch: OnePlus 6 (128GB opslag) Zwart of pricewatch: OnePlus 6T (8GB ram, 128GB opslag) Zwart
Welke vragen heb je hier nog over?
Is de Xiaomi Mi 9 inderdaad de beste keuze, of zijn de andere toestellen beter?
Bedankt!
:)