Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sub-madara1310
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 18-06 14:33
Beste tweakers,

Ik ben opzoek naar een nieuwe koeling, heb al paar gevonden. Een ervan lijkt me echt leuk. Messchien dat jullie nog ideeën voor me hebben. Met mijn huidige standaard koeling die ik mee heb gekregen met mijn processor krijg ik boven 90c zelfs met een simpele spel zoals doom

Componenten:

Msi b150
Processor i5 6600
Corsair 550x
Msi 1070

Heb ook problemen met bottleneck maar na red dead redemption 2 te hebben gespeeld op ps4 maakt graphics me niet zoveel meer uit.
Buiten dit onderwerp ben ik wel van plan om een nieuwe processor te halen misschien een i7 7700 of iets op dat lijkt. Daarom dacht ik om be quit! Dark rock 4 te halen.

Dark rock 4:

pricewatch: be quiet! Dark Rock 4

Cooler Master Hyper 212 Black Edition:

pricewatch: Cooler Master Hyper 212 Black Edition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLBUURMAN
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 26-09 08:56

NLBUURMAN

Het Koffiemonster

Hangt ook van je kast af; als je een klein kastje hebt kunnen we je moeilijk een towercooler aanraden.
Indien ze fysiek in je kast passen zijn het natuurlijk 2 prima koelers, die stiller & koeler zullen zijn dan de Intel stock cooler.

andere opties om nog te overwegen zijn:
pricewatch: Scythe Mugen 5 PCGH Edition
pricewatch: Gelid Solutions Tranquillo Rev.4 version B
pricewatch: Scythe Ninja 5
pricewatch: Gelid Solutions Phantom Black
pricewatch: Scythe Fuma Rev.B
pricewatch: Arctic Freezer 33

of een Noctua NH-U12, die veel duurder is. Bedenk dat al deze koelers een i5/i7 op stock prima koel zullen houden, ook een i7-7700. Pas als je een 7600K/7700K pakt ÉN deze flink over gaat klokken ga je daadwerkelijk verschillen zien. Tot die tijd is het geluid de meest drijvende factor imho, waarbij je misschien zelf de voorkeur kan kiezen tussen prijs/geluid/looks.

Indien je een kleine kast of grote geheugenstrips hebt moet je dat denk ik even vermelden; dan kunnen we je ander verder helpen.

R7-3700X/MSI B550 Tomahawk/32GB RAM/NZXT H440/Phanteks TC14PE/Asrock RX6600XT Challenger