Het is ongezellig op Got de laatste tijd

Pagina: 1
Acties:

• backupdevice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:10

backupdevice

No Risk , Full Push

Topicstarter
en daar baal ik van. Is het niet verstandig om in LA één topic te openen waarin iedereen zijn klachten kan dumpen, en dat daar de modjes en adjes op reageren. De laatste tijd zie je alleen maar gezeik, gemauw en gehak op elkaar. ;(

Kappen met die handel, laten we gezelli blijven :)

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

ik denk niet dat het erg veel uithaalt, maar ik kan me er wel wat bij voorstellen. Eén groot topic voor de users die het nodig vinden om op de crew te :r , dan hebben we er verder iig geen last van, want ik vind [LA] hoe langer hoe kanslozer te worden de laatste dagen....elke keer dat gezeur over de crew, let dan zelf es wat beter op je postgedrag |:(

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

Ga ergens ander klagen mischien???

Hier:
[topic=41673]
[topic=96644]
[topic=190224]
[topic=35225]
[topic=35488]

Veel plezier..

• El Jefe
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op woensdag 25 juli 2001 15:04 schreef Blue_White_Army het volgende:
en daar baal ik van. Is het niet verstandig om in LA één topic te openen waarin iedereen zijn klachten kan dumpen, en dat daar de modjes en adjes op reageren. De laatste tijd zie je alleen maar gezeik, gemauw en gehak op elkaar. ;(
Euh...was LA niet bedoeld om zoals jij het zegt: 'klachten te dumpen' :?
Ok, ik vind het ook een beetje overdreven worden..maar als we alle klachten in 1 topic stoppen blijft er weinig van LA over.

• backupdevice

backupdevice

No Risk , Full Push

Topicstarter
Op woensdag 25 juli 2001 15:06 schreef DeX het volgende:
Ga ergens ander klagen mischien???

Hier:
[topic=41673]
[topic=96644]
[topic=190224]
[topic=35225]
[topic=35488]

Veel plezier..
Als je niks nuttiger kan toevoegen dan dit, komt er geen oplossing natuurlijk :)

Verwijderd

Daar is nou net LA voor :)
SU ook maar daarna gaan we gezellig in LA een boompje opzetten LOL

Overigens: gewoon overheen lezen doe ik ook )(m e e s t a l) >:)

Meeste moet je toch met een kilo korreltjes zout nemen.

• DeX

DeX

Nee jij bent lekker gezellig wou je gaan zeggen...

wat een onzintopic..

• backupdevice

backupdevice

No Risk , Full Push

Topicstarter
mkay... ik bedoel eigenlijk die topics die geopend worden over ban, slotjes en waarschuwingen. Als je hier nu 1 topic voor maakt???

• Blindfold
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-07 17:08

Blindfold

Donde estan los conejos?

Volgens mij moet iedereen hoognodig op vakantie ofzo, want GoT bestaat de laatste tijd uit een paar dingen:

1. UTFS wordt al bijna bij elke post gezet (een beetje overdreven, aangezien vaak een situatie net iets anders is).
2. geruzie over wel/niet warez request, echt bedoelde flames of niet enz.
3. nog meer geruzie en dan voornamelijk op mods gericht en hun wereldwijde complot om iedereen het leven zuur te maken en dan vooral de mensen bij GoT

Maar ach. Ik vermaak me wel hoor.

• backupdevice

backupdevice

No Risk , Full Push

Topicstarter
Op woensdag 25 juli 2001 15:10 schreef DeX het volgende:
Nee jij bent lekker gezellig wou je gaan zeggen...

wat een onzintopic..
Probeer alleen maar een voorstel te doen, niks meer, niks minder.

• DeX

DeX

Dat heb ik al lang al voorgesteld. Om de LA forum te splitens in Klachten over de fora, en klachten over gebeurtenissen.

Ofzo :?

Verwijderd

Op woensdag 25 juli 2001 15:08 schreef Blue_White_Army het volgende:

[..]

Als je niks nuttiger kan toevoegen dan dit, komt er geen oplossing natuurlijk :)
Heee, maar Dex heeft wel gelijk >:)
Gaat ie een beetje klagen over dat users teveel klagen :D

• backupdevice

backupdevice

No Risk , Full Push

Topicstarter
nee, niet zo.

Gewoon 1 topic openen waarin iedereen zijn beklag kan doen over een ban , waarschuwing etcetc.

Nu staan er 5 of 6 topics met hetzelfde onderwerp. Is het dan niet makkelijker om één topic te openen. Is er meer ruimte om serieuze problemen op te lossen. :)

• Thrillseeka
  • Laatst online: 12-08-2024

Thrillseeka

Let love rule

ja ik moet toegeven dat het de laatste tijd minder leuk is op got. Vooral in de hk vind ik het ongezellig geworden.

maar goed heb tot nu toe nog maar 1 dag mee gemaakt enzo.

Maar vroeger vond ik de hk gigantisch leuk nou heb ik zoiets van is dit nou alles?

En dat vind ik ook van wl en sg en nog meer topics. Dus kom op jongens laten we het weer gezellig maken.

Lekker zijn is een gave :)

• DeX

DeX

Op woensdag 25 juli 2001 15:14 schreef lordspacie het volgende:
ja ik moet toegeven dat het de laatste tijd minder leuk is op got. Vooral in de hk vind ik het ongezellig geworden.

maar goed heb tot nu toe nog maar 1 dag mee gemaakt enzo.

Maar vroeger vond ik de hk gigantisch leuk nou heb ik zoiets van is dit nou alles?

En dat vind ik ook van wl en sg en nog meer topics. Dus kom op jongens laten we het weer gezellig maken.
HERE HERE!!!

vind ik ook...
Maar wel netjes houden..

• backupdevice

backupdevice

No Risk , Full Push

Topicstarter
Ik vind ook dat het weer gezelliger moet worden. Iedereen loopt maar te zeiken op elkaar. ;(

Als je een ban hebt gekregen, accepteer het dan, ga niet lopen zuigen of schelden.

Wat dan nog dat je een ban hebt gekregen voor HK of wat dan ook. Je hebt dan iets gedaan wat niet mocht, basta.

• DeX

DeX

Op woensdag 25 juli 2001 15:19 schreef Blue_White_Army het volgende:
Ik vind ook dat het weer gezelliger moet worden. Iedereen loopt maar te zeiken op elkaar. ;(

Als je een ban hebt gekregen, accepteer het dan, ga niet lopen zuigen of schelden.

Wat dan nog dat je een ban hebt gekregen voor HK of wat dan ook. Je hebt dan iets gedaan wat niet mocht, basta.
Yep... klopt...
maar hoe wil je het hier gezelliger maken??
Ik heb al een voorstel gedaan om een tap op got te zetten..
Maar websites mogen geen tapvergunning krijgen..

• Thrillseeka
  • Laatst online: 12-08-2024

Thrillseeka

Let love rule

ja ik vind ook dat als je een ban krijgt dat je het dan via mail moet af handelen of eventueel icq. maar dus niet over la.

Tuurlijk een paar keer je ongeneogen uit hiero ok maar ga er niet nieuwe post over doen. Oh ja als jullie weer een gezellige hk maken dan deel ik cybertaarten uit.

Lekker zijn is een gave :)

• El Jefe
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op woensdag 25 juli 2001 15:20 schreef DeX het volgende:
Maar websites mogen geen tapvergunning krijgen..
Dus dat was de reden waarom de Kroeg werd gesloten B-)

• backupdevice

backupdevice

No Risk , Full Push

Topicstarter
als je nu begint met 1 topic te openen met klachten op slotjes en bans etc ect.

Dan staat er in LA 1 klachten topic, en kan de rest gebruikt worden voor serieuze problemen.

Verwijderd

Op woensdag 25 juli 2001 15:19 schreef Blue_White_Army het volgende:

Volledig mee eens maar de gebande persoon meent natuurlijk dat ie Niets gedaan heeft cq. slachtoffer is geworden van een regel die naar zijn mening niet algemeen bekend is gemaakt...

Alles staat en valt met het lezen /me en begrijpen van de algemene FAQ. Diegene die na een ban gaan schreeuwen zijn slechte "verliezers".

• backupdevice

backupdevice

No Risk , Full Push

Topicstarter
Op woensdag 25 juli 2001 15:24 schreef ItSnows het volgende:

[..]

Volledig mee eens maar de gebande persoon meent natuurlijk dat ie Niets gedaan heeft cq. slachtoffer is geworden van een regel die naar zijn mening niet algemeen bekend is gemaakt...

Alles staat en valt met het lezen * backupdevice en begrijpen van de algemene FAQ. Diegene die na een ban gaan schreeuwen zijn slechte "verliezers".
Juist, als dan dan zorgt dat er één "klachten topic" is, dan wordt de rest niet bevuild met deze topics

Moet trouwens wel lachen hoeveel troubles mensen maken als ze een HK ban krijgen. Soms krijg ik wel eens het idee dat sommige users leven voor de HK

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:11

Arno

PF5A

Het is IMO duidelijker als er per probleem EEN draadje wordt geopend. Neem bijvoorbeeld gisteren... toen liepen er 3 draadjes over HK banned users en een over een slotje....

Zo kan ik nog volgen waar ik wat op moet reageren, als deze allemaal in dezelfde draad zou staan, wist ik niet meer waar ik moest reageren :P

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-11 01:17
Maar het probleem is dat die "klaag" topics vrijwel altijd ontaarden in een flame oorlog door een paar "disgruntled users".

Iedereen is wel eens onrecht aangedaan, en dat is ECHT heel vervelend. maar sommgien hier zijn gewoon fout geweest en willen dat maar niet toegeven.

Of ze zijn het niet eens met de gang van zaken en hebben besloten om maar zo vervelnd mogelijk te zijn.

Ik vind dat echt heel erg jammer. En het is toch van de gekke dat we nu dagelijks discussies moeten voeren over warez/bans/slotjes en wat diens meer zij.

• backupdevice

backupdevice

No Risk , Full Push

Topicstarter
Op woensdag 25 juli 2001 15:29 schreef Traag het volgende:
Het is IMO duidelijker als er per probleem EEN draadje wordt geopend. Neem bijvoorbeeld gisteren... toen liepen er 3 draadjes over HK banned users en een over een slotje....

Zo kan ik nog volgen waar ik wat op moet reageren, als deze allemaal in dezelfde draad zou staan, wist ik niet meer waar ik moest reageren :P
Dat is waar, maar als je nu kijkt naar de index van LA, staat er alleen maar "slotje, Waarom een ban etc etc.

Dat komt als gewone user zeer negatief over.

Kan me wel voorstellen dat het niet de beste oplossing is, maar maak dan een regel in de faq dat over deze problemen alleen via ICQ,MSN of mail gereageerd kan worden. Dan bemoeien er alleen mensen mee die er wat mee te maken hebben, en kunnen jullie alles snel en geruisloos oplossen

Verwijderd

Op woensdag 25 juli 2001 15:29 schreef zeef het volgende:
Maar het probleem is dat die "klaag" topics vrijwel altijd ontaarden in een flame oorlog door een paar "disgruntled users".

Iedereen is wel eens onrecht aangedaan, en dat is ECHT heel vervelend. maar sommgien hier zijn gewoon fout geweest en willen dat maar niet toegeven.

Of ze zijn het niet eens met de gang van zaken en hebben besloten om maar zo vervelnd mogelijk te zijn.

Ik vind dat echt heel erg jammer. En het is toch van de gekke dat we nu dagelijks discussies moeten voeren over warez/bans/slotjes en wat diens meer zij.
ben ik niet met je eens. het ligt er maar aan hoe je reageert op zo'n flame. wat nu nog -in mijn ogen- te vaak gebeurt is dat mods/ads zich er persoonlijk mee gaan bemoeien, en dat is juist wat funest is; door te gaan reageren geef je mensen de kans om daar weer op in te springen.

(dat is een van de voordelen van het anoniem modereren zoals op anandtech)

Verwijderd

Ik vind het vreemd dat in LA iedereen overal op mag reageren, aangezien hier dingen gepost mogen worden aangaande "al je flames, klachten, complimenten en steunbetuigingen aangaande ons mooie forumpje"... zou het dan niet beter zijn om de rechten zoals in SU te gebruiken... :?

Dan voorkom je heel wat zinloze discussies met veel mensen die zich er onnodig mee gaan bemoeien wat inderdaad tot gevolg heeft dat het ongezellig(er) wordt... tja.

Als het nog zover komt dat genoemde splitsing aangaande klachten een feit wordt is dit iig iets waar over nagedacht kan worden denk ik. :* *D

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:11

Arno

PF5A

Op woensdag 25 juli 2001 15:32 schreef Blue_White_Army het volgende:
Kan me wel voorstellen dat het niet de beste oplossing is, maar maak dan een regel in de faq dat over deze problemen alleen via ICQ,MSN of mail gereageerd kan worden.
Lees ff de slotjes van gisteren voor de reden dat ik dat persoonlijk NIET wil

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• Dutchman!
  • Laatst online: 15:14
LA != GoT

Gezelligheid moet je niet in Lieve Adjes zoeken maar in de andere fora (behalve SU natuurlijk ;) ) In principe is het enige goede LA een dood LA :) (zonder posts bedoel ik dus - geen posts, geen problemen :) )

We spend our years as a tale that is told

• backupdevice

backupdevice

No Risk , Full Push

Topicstarter
Op woensdag 25 juli 2001 15:29 schreef zeef het volgende:

We hoeven daar niet over te discusseren, daar zijn de modjes en de adjes voor

• HaaZ
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:59

HaaZ

Dat wel natuurlijk...

sja, simpele oplossing: blijf uit de onderste regionen :) >:)

Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ

Verwijderd

Op woensdag 25 juli 2001 15:34 schreef Traag het volgende:

[..]

Wilde ik ook posten dat idee maar terwijl ik bezig was dacht ik NEE daar had Traag goede ideeen over >:)

• backupdevice

backupdevice

No Risk , Full Push

Topicstarter
Op woensdag 25 juli 2001 15:34 schreef Traag het volgende:

[..]

Kan ik me best voorstellen dat je dat niet wilt. Maar als de users meteen ban hier hverhaal willen halen, reageren er ook users die er niks mee te maken hebben, en zoals je in die topics van gisteren leest worden er steeds met harde woorden naar elkaar gegooit. Als je het binnenskamer houd dan, loopt het ook niet uit de hand , lijkt me. Iets meer inspanning voor jullie, komt denk ik wel de sfeer ten goede

Verwijderd

misschien een kleine splitsing maken en alleen 'full members' laten meediscussieren in een klachtentopic? hou je in ieder geval een bepaalde hoeveelheid irritante postings tegen (wat niet wil zeggen dat fullmembers altijd goede dingen posten maar toch)

• backupdevice

backupdevice

No Risk , Full Push

Topicstarter
Op woensdag 25 juli 2001 15:42 schreef Paz het volgende:
misschien een kleine splitsing maken en alleen 'full members' laten meediscussieren in een klachtentopic? hou je in ieder geval een bepaalde hoeveelheid irritante postings tegen (wat niet wil zeggen dat fullmembers altijd goede dingen posten maar toch)
Ik denk dat het beter is dat er geen users mee gaan bemoeien. Het heet toch liefe adjes, met bans en slotjes hebben imho users niks me te maken

• backupdevice

backupdevice

No Risk , Full Push

Topicstarter
Op woensdag 25 juli 2001 15:43 schreef Blue_White_Army het volgende:

[..]

Ik denk dat het beter is dat er geen users mee gaan bemoeien. Het heet toch lieve adjes, met bans en slotjes hebben imho users niks me te maken

Verwijderd

[..]

Ik denk dat het beter is dat er geen users mee gaan bemoeien. Het heet toch liefe adjes, met bans en slotjes hebben imho users niks me te maken
Zozo volgens mij ben jij een van de weinigen die leest wat ik geschreven heb.

• backupdevice

backupdevice

No Risk , Full Push

Topicstarter

[..]
weet ff niet wat ik aan het doen ben, sorry voor mijn eigen quote. Blond is mijn excuus :)

Wat hier stond was. Het lijkt mij beter dat er geen users met slotjes en bans bemoeien. Als zij niet gebanned zijn, hoeven ze ook niet te reageren, toch???

Verwijderd

[..]

Discussies over het forum hebben alle users wel mee te maken.
Alleen problemen van een specifieke user (ban/slotje/waarschuwing/etc) daar hebben anderen niks mee te maken IMO.

Verwijderd

Op woensdag 25 juli 2001 15:44 schreef johnny appleseed het volgende:

[..]

Alleen problemen van een specifieke user (ban/slotje/waarschuwing/etc) daar hebben anderen niks mee te maken IMO.
Check jij de inhoud van LA eens... er gaan wel erg veel topics over "(ban/slotje/waarschuwing/etc)" hoor :)

• backupdevice

backupdevice

No Risk , Full Push

Topicstarter
Op woensdag 25 juli 2001 15:44 schreef johnny appleseed het volgende:

[..]

dat zeg ik :)

Verwijderd

Op woensdag 25 juli 2001 15:46 schreef Blue_White_Army het volgende:

[..]

dat zeg ik :)
Dat had je der later ingeeedit :P
Op woensdag 25 juli 2001 15:46 schreef Courage het volgende:

[..]

Check jij de inhoud van LA eens... er gaan wel erg veel topics over "(ban/slotje/waarschuwing/etc)" hoor :)
Die mogen er wat mij betreft ook uit :)

• backupdevice

backupdevice

No Risk , Full Push

Topicstarter
Op woensdag 25 juli 2001 15:48 schreef johnny appleseed het volgende:

[..]

Dat had je der later ingeeedit :P
[..]
ja maakte een foutje , blond he :)

• backupdevice

backupdevice

No Risk , Full Push

Topicstarter
maar ffkes seriues.

Het lijkt mij dus beter dat vragen over slotjes/bans via ICQ/mail op te lossen. Nu krijg je dus vele topics, en iedereen bemoeit zich ermee.

• zeef
  • Laatst online: 29-11 01:17
Op woensdag 25 juli 2001 15:52 schreef Blue_White_Army het volgende:
maar ffkes seriues.

Het lijkt mij dus beter dat vragen over slotjes/bans via ICQ/mail op te lossen. Nu krijg je dus vele topics, en iedereen bemoeit zich ermee.
nee dat lijkt mij dus niet. Misschien is het iyo wel heel onterecht, en dan krijgt een mod allemaal verschillend ICQ's en mail en watnogmeeer. Nu is het gestructureerd (nou ja...) op een plek, en met een beetje geluk heeft het uiteindelijk nog een positieve bijdrage op het geheel.

Dat users in LA kunnen posten beteknd nl miet alleen maar hakken en negatief doen, maar ook meedenken om dit forum mooier, groter en sterker te maken.

• backupdevice

backupdevice

No Risk , Full Push

Topicstarter
ok, das waar.

Maar wat krijg je nu. Een user klaagt over een ban. Users reageren, en modjes reageren.
Opzich geen probleem, maar de users kun je splitsen.

Users die met modjes mee praten, users die alleen maar lopen te flamen, en users die gewoon een bijdrage willen leveren. De laatste groep heb ik geen problemen mee, de eerste groep zal altijd blijven bestaan, en de middelste groep kan je zo eruit halen.

Ik begrijp ook wel dat dit zeer veel druk op de adjes geeft, maar maak dan een central emailadres ban/slotjes@tweakers.net of zo iets

Pagina: 1