Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Aankomende week mag ik mijn abonnement verlengen. Ik ben altijd een apple meisje geweest en heb dan ook heel wat producten van apple. Maar heb het idee dat het qua telefoons vooral betaal voor de naam. Ik zou dus graag jullie advies willen.

Ik zoek een?
Een nieuwe mobiel

Wat is je budget?
Ik wil ongeveer 300€ gelijk bij mijn abonnement betalen

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik gebruik mijn mobiel voornamelijk voor social media, foto's maken en spelletjes.

Wat heb je zelf al gevonden?
Huawei P30 Pro of iPhone X

Welke vragen heb je hier nog over?
De camera op Huawei is volgens mij wel beter.
Verder vraag ik vooral af hoe die werkt. Werkt het prettig of niet?

Ben vooral gewoon opzoek naar advies en meningen over beide toestellen om een goed besluit te kunnen nemen.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Palthe

P30 Pro is echt huge vergeleken met de iPhone X. Weet niet of je dat wat uitmaakt, maar kan ik me wel voorstellen.
Camera is best in class inderdaad maar die van iPhone is ook zeer behoorlijk.
Apple is natuurlijk ook een heel ecosysteem en als je er al veel van hebt, dan kan het voordelen bieden om toch weer voor iPhone te gaan.
Maar het zijn ook wel echt heel verschillende phones, niet heel erg 1:1 vergelijkbaar naar mijn mening. Als je zelf al aangeeft een Apple meisje te zijn, zou ik daar lekker voor gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12:15
Je zult echt wel veel tijd kwijt zijn voor het leren omgaan met de P30 pro, en waarde daalt harder bij Android telefoons versus Apple telefoons, maar met Android kun je bijvoorbeeld zonder gedoe draadloos betalen via NFC, heb je meer toegang tot het bestandssysteem, en het is Apple voorbij gestreefd met innovatie.

Dus wil je er tijd in steken dan zou je zeker eens wat anders kunnen proberen. Wil of kun je dat niet op dit moment dan is Apple een solide keuze waar je weet wat je er aan hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 18:23
Heb je eventueel de toestellen allebei in je hand gehad en uitgeprobeerd? Huawei p30 pro kan je al bij Mediamarkt testen en de Iphone X ook natuurlijk. Misschien zou dat al wat helpen voor de beeldvorming? De accu van de P30 Pro is wel een heel stuk beter dan de iphone x (als je dat uitmaakt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Top bedankt voor jullie adviezen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hexxagon
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 30-08 12:05
Verwijderd schreef op zondag 31 maart 2019 @ 15:51:
Aankomende week mag ik mijn abonnement verlengen. Ik ben altijd een apple meisje geweest en heb dan ook heel wat producten van apple. Maar heb het idee dat het qua telefoons vooral betaal voor de naam. Ik zou dus graag jullie advies willen.

Ik zoek een?
Een nieuwe mobiel

Wat is je budget?
Ik wil ongeveer 300€ gelijk bij mijn abonnement betalen

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik gebruik mijn mobiel voornamelijk voor social media, foto's maken en spelletjes.

Wat heb je zelf al gevonden?
Huawei P30 Pro of iPhone X

Welke vragen heb je hier nog over?
De camera op Huawei is volgens mij wel beter.
Verder vraag ik vooral af hoe die werkt. Werkt het prettig of niet?

Ben vooral gewoon opzoek naar advies en meningen over beide toestellen om een goed besluit te kunnen nemen.
De 300 Euro is relatief, want hoeveel betaal je per maand? Want je kunt je aankoop bedrag hiermee omhoog of omlaag schalen.

Voor Apple betaal je veel meer voor de telefoon en zijnde accessories. Je krijgt wel het gemak voor terug en alles werkt (95%) gewoon fijn.

Met een android telefoon werken dingen net zo goed (minder dan 95% waarschijnlijk), mits je relatief handig met technologie.

Stel je bent handig dan zou ik voor de P30 Pro gaan, vanwege de betere camera (mocht dat zo zijn) en nieuwer model (grotere scherm). Hiermee bespaar je kosten op lange termijn, omdat de accessories in het algemeen goedkoper zijn en je hebt tevens meer aanbod.

Handig is misschien een te groot woord, wellicht is het ook gewoon gewenning. Mijn vriendin heeft bijvoorbeeld een Iphone en ik kan er handig mee werken, en vice versa voor haar op mijn mobiel. Ik heb altijd een android gehad, sinds het begin van de smartphones. Puur wat je gewend bent (ik hecht zelf meerwaarde aan 'open' source en meer aanbod - en betere bang voor bucks).

[ Voor 11% gewijzigd door Hexxagon op 02-04-2019 06:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hexxagon schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 06:41:
[...]

De 300 Euro is relatief, want hoeveel betaal je per maand? Want je kunt je aankoop bedrag hiermee omhoog of omlaag schalen.

Voor Apple betaal je veel meer voor de telefoon en zijnde accessories. Je krijgt wel het gemak voor terug en alles werkt (95%) gewoon fijn.

Met een android telefoon werken dingen net zo goed (minder dan 95% waarschijnlijk), mits je relatief handig met technologie.

Stel je bent handig dan zou ik voor de P30 Pro gaan, vanwege de betere camera (mocht dat zo zijn) en nieuwer model (grotere scherm). Hiermee bespaar je kosten op lange termijn, omdat de accessories in het algemeen goedkoper zijn en je hebt tevens meer aanbod.

Handig is misschien een te groot woord, wellicht is het ook gewoon gewenning. Mijn vriendin heeft bijvoorbeeld een Iphone en ik kan er handig mee werken, en vice versa voor haar op mijn mobiel. Ik heb altijd een android gehad, sinds het begin van de smartphones. Puur wat je gewend bent (ik hecht zelf meerwaarde aan 'open' source en meer aanbod - en betere bang voor bucks).
Ja dat scheelt in abonnement nog steeds 10€ per maand in voordeel van Huawei. Opzich ben ik wel handig maar heb al heel lang een iPhone sinds de 4 geloof ik. Maar heb niet echt het idee dat de iPhone nog steeds zo vernieuwd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hexxagon
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 30-08 12:05
Verwijderd schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 07:06:
[...]

Ja dat scheelt in abonnement nog steeds 10€ per maand in voordeel van Huawei. Opzich ben ik wel handig maar heb al heel lang een iPhone sinds de 4 geloof ik. Maar heb niet echt het idee dat de iPhone nog steeds zo vernieuwd is.
Ik denk sinds de laatste paar uitgaves is het lang niet meer zo vernieuwend dan als ik kijk naar Samsung of Huawei :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12:15
Hier nog een review tussen de camera's van de Huawei P30 pro, Apple XS en S10+, Huawei komt er niet zo goed uit.
https://www.theregister.c...ro_photo_shootout/?page=1
Pagina: 1