Beste Tweakers,
Ik wil graag mijn gaming-systeem upgraden.
Ik heb een gaming computer met de onderstaande specificaties.
5 6600k
Asus strixx 1080TI
Asus TUF TROOPER B150 D3
2x8 GB DDR3 Kingston ValueRAM KVR16LN11K2/16
be quiet! Pure Power L8 730W CM.
Een tijdje geleden heb ik de asus 1080TI voor een prijs over kunnen nemen waar niemand lang over zou nadenken. Hartstikke fijn natuurlijk en het was nog niet eens perse nodig om te upgraden omdat ik een 1070 had. Inmiddels wil ik andere onderdelen ook upgraden waarmee ik de videokaart beter mee hoop te benutten.
Ik merk namelijk bij een aantal games dat mijn CPU 99/100% draait en de GPU varierend van 60-80%. Als ik de 1080ti vergelijk met een andere processor op youtube dan zie ik al snel dat andere gamers een betere FPS behalen.
Ik speel een groot aanbod van games en probeer ook graag de nieuwste uit. Hierbij wil ik natuurlijk de beste kwaliteit en fps op 1440p.
Ik zoek een?
Hardware die ik kan upgraden om de 1080ti beter te benutten.
Wat is je budget?
800
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Als er iemand is die mij zou kunnen adviseren dan hoor ik dat graag. Bedankt voor je tijd.
Ik wil graag mijn gaming-systeem upgraden.
Ik heb een gaming computer met de onderstaande specificaties.
5 6600k
Asus strixx 1080TI
Asus TUF TROOPER B150 D3
2x8 GB DDR3 Kingston ValueRAM KVR16LN11K2/16
be quiet! Pure Power L8 730W CM.
Een tijdje geleden heb ik de asus 1080TI voor een prijs over kunnen nemen waar niemand lang over zou nadenken. Hartstikke fijn natuurlijk en het was nog niet eens perse nodig om te upgraden omdat ik een 1070 had. Inmiddels wil ik andere onderdelen ook upgraden waarmee ik de videokaart beter mee hoop te benutten.
Ik merk namelijk bij een aantal games dat mijn CPU 99/100% draait en de GPU varierend van 60-80%. Als ik de 1080ti vergelijk met een andere processor op youtube dan zie ik al snel dat andere gamers een betere FPS behalen.
Ik speel een groot aanbod van games en probeer ook graag de nieuwste uit. Hierbij wil ik natuurlijk de beste kwaliteit en fps op 1440p.
Ik zoek een?
Hardware die ik kan upgraden om de 1080ti beter te benutten.
Wat is je budget?
800
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Als er iemand is die mij zou kunnen adviseren dan hoor ik dat graag. Bedankt voor je tijd.