Asus v7100 GeForce2 MX

Pagina: 1
Acties:
  • 130 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Milly
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Weet iemand ergens op het internet een review van bovenstaande kaart te staan? Op tweakers.net kan ik nix vinden (wel over de GeForce2 MX maar niet deze specifieke plank), Tom's Hardware biedt ook al geen uitkomst. Zelfs op www.asus.com is nog niets te vinden over de v7100!
Iemand? :)

• Milly
  • Niet online
Eh... iemand? :) :) :) :)

• bureno
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:41
ik heb ook al gezocht, maar inderdaad nog nergens gegevens over dit asus kaartje. SWW zegt 'm morgen (woensdag) te hebben, maar specificaties hebben ze ook nog niet. Hij staat wel al in hun prijslijst, de gewone en een met tv-out. Ik ben benieuwd of dit de twin-view versie is, die wil ik kopen als hij leverbaar is.

• bureno
OK, dit wordt dus de vervanger voor m'n voodoo3 2000 PCI ;-)

• bureno
kewl, thanx!

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 21:23
439 gulden voor de versie met tv out. Bummer, dat is een stuk duurder dan de 350 gulden die ik verwacht had :(

• Milly
  • Niet online
Ja, maar ik heb 'm toch maar besteld bij SSW :) want ik kan niet langer wachten Heb schoon genoeg van die 15 fps van m'n MonsterII....
BTW ik denk dat ie z'n geld toch wel waard is als je 'm wat opvoert.

Verwijderd

Ik heb m ook bij SWW besteld
ik hoop dat z m morgen hebben!!!!
en ik ga m ook opvoeren heb al dikke koelers...

• Milly
  • Niet online
Ga 'm zeker ook opvoeren, maar eerst ff proberen hoe die gewoon draait. Ik bedoel, in vergelijking met mijn huidige 3d-kaart (VooDoo2) presteert ie sowieso veel beter of ie nou overgeklokt is of niet.

• bureno
ik wil 'm binnenkort ook bestellen, maar ik denk dat ik nog even wacht. SWW is momenteel de enige winkel die 'm binnenkort binnen heeft. Zo gauw er meerdere winkels zijn die 'm gaan verkopen, zal de prijs nog wel iets dalen denk ik.

• Milly
  • Niet online
Och, dan kost ie een paar tientjes minder misschien... ik heb nu nog vakantie en strax niet meer, dus heb ik nog ff de tijd om met m'n nieuwe speeltje aan te klungelen. Heb ik wel een paar tientjes voor over :)

• TumbleCow
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-07 10:32

TumbleCow

Waarschijnlijkheids elastiekje

goh, toevallig... ik heb ook een voodoo 2 en wil nu ook zo'n kaartje gaan kopen...

weer iemand toevallig wat de levertijd van dat ding is?

Verwijderd

Als ie vandaag (ik hoop t zo..) binnekomt bij SWW, dan heb jm morgen in je pc

• Milly
  • Niet online
Ik help het je hopen.... want dan heb ik 'm ook :)

Verwijderd

Ik hoor net van SWW dat de V7100 een week vertraging heeft !!!!

• Milly
  • Niet online
sjit :(

Verwijderd

G#DVERD#MME

Verwijderd

SWW krijgt het strakkies druk met al die V7100 kaartjes :D

Verwijderd

En dan allemaal fijn cheaten strax zeker...
Ik heb er over gedacht om die v7100 te kopen over een tijd, maar dat doe ik dus niet meer.

• biobak
Heb vandaag al gecheat :) Met m'n oude trouwe v3400 TNT. Maar het werkt gewoon niet. Het is echt niet te spelen met transparancy of wireframe aan (maar goed ook). Misschien dat het op een GeForce wel gaat, maar dat zou erg flauw zijn :(

• Milly
  • Niet online
Ik ben het ook absoluut niet eens met dat maffe idee van Asus om die cheatdrivers erbij te stoppen :(, maar dat zal nooit een reden zijn voor mij om de v7100 niet te kopen. Het is gewoon een goede kaart van een goed merk en die cheat kan voor mij door de virtuele plee gespoeld worden.

• biobak
Asus gaat ook officieel geen drivers uitgeven met die functies (voorlopig althans).

Verwijderd

GeForce2MX is een budget versie van de GeForce2
Wordt de low-end Rampage een budget versie van de Rampage?
Pagina: 1