Ik heb een probleem waar ik op het moment niet meer uit kom.
Mijn hoop is dat iemand mij kan helpen.
Het probleem is dat de computer niet meer boot.
Het betreft een Gigabyte Aorus Pro moederbord met een Intel Core i5-9400F processor.
Het moederbord was voorzien van versie F5 en kon daarmee succesvol Windows 10 op installeren.
Aangezien op GigaByte op haar website vermeld dat vanaf versie biosversie F8 de Intel Core i5-9400F processor wordt ondersteund.
Heb ik versie F9 gedownload en op een vers geformatteerde FAT32 USB stick gekopieerd.
In de BIOS, door middel van Q-flash versie F9 geselecteerd en verliep de biosupdate probleemloos naar 100%.
Dit filmpje laat precies zien wat ik ook heb gedaan.
YouTube: Updating the BIOS using Q-Flash
Alleen na de reboot start de computer niet meer op.
Voordat de monitor aan gaat valt de computer weer uit en gaat zo de hele tijd door.
Ik heb dit topic op internet gevonden met een persoon met het zelfde probleem.
Gigabyte z390 aorus pro bios update to f9b fail
Helaas heeft de computer uitzetten en met de reset knop 10 seconden in drukken helaas geen effect.
Kortom wat kan ik nu het beste doen om te zorgen dat de computer weer opstart?
Mijn hoop is dat iemand mij kan helpen.
Het probleem is dat de computer niet meer boot.
Het betreft een Gigabyte Aorus Pro moederbord met een Intel Core i5-9400F processor.
Het moederbord was voorzien van versie F5 en kon daarmee succesvol Windows 10 op installeren.
Aangezien op GigaByte op haar website vermeld dat vanaf versie biosversie F8 de Intel Core i5-9400F processor wordt ondersteund.
Heb ik versie F9 gedownload en op een vers geformatteerde FAT32 USB stick gekopieerd.
In de BIOS, door middel van Q-flash versie F9 geselecteerd en verliep de biosupdate probleemloos naar 100%.
Dit filmpje laat precies zien wat ik ook heb gedaan.
YouTube: Updating the BIOS using Q-Flash
Alleen na de reboot start de computer niet meer op.
Voordat de monitor aan gaat valt de computer weer uit en gaat zo de hele tijd door.
Ik heb dit topic op internet gevonden met een persoon met het zelfde probleem.
Gigabyte z390 aorus pro bios update to f9b fail
Helaas heeft de computer uitzetten en met de reset knop 10 seconden in drukken helaas geen effect.
Kortom wat kan ik nu het beste doen om te zorgen dat de computer weer opstart?
[ Voor 8% gewijzigd door KillerDream op 31-03-2019 11:12 . Reden: Video toegevoegd ]