Hail to the king baby!
Verwijderd
Kan je je redenen waarom je dit wilt ook aangeven? Misschien zijn er namelijk wel work-arounds. Wil je dat dit handmatig of automatisch gebeurtOp woensdag 25 juli 2001 14:45 schreef urk_forever het volgende:
Ik wil graag dat de Koe, 1 keer per dag flusht en fetcht op een vaste tijd. Kan dat? En ik wil dan zoveel mogelijk werk tegelijk op halen. Als dit kan kan ik wel wat computers installeren (Athlon 1000, Dual P3 933, P3 700 Celeron 333) met koe.
Ik heb thuis namelijk een router met ISDN verbinding staan en il wil niet dat die te vaak zomaar verbinding maakt.
Enne automatisch graag
Enne automatisch graag
Hail to the king baby!
Verwijderd
batch bestandje met de regel
dnetc.exe -update
erin, die aangestuurd wordt door een taakplanner.
dnetc.exe -update
erin, die aangestuurd wordt door een taakplanner.
En dan kan ik gewoon koe laten draaien??
Hail to the king baby!
alleen een update lijkt me niet echt oke.. Zet in je INI ook dat je voor 24 uur werk wilt hebben. (zelf ff zoeken in de setup).
Dan kan je 1x per dag updaten
Dan kan je 1x per dag updaten
Verwijderd
ja en in je .ini
[networking]
dialup-watcher=passive
dan zal hij niet meer automatisch inbellen maar wel fetshen/flushen als hij merkt dat er een internetverbinding aanwezig is.
edit:
en even "fetch-workunit-threshold" in je .ini
hoog genoeg zetten voor min. 1 dag werk
[networking]
dialup-watcher=passive
dan zal hij niet meer automatisch inbellen maar wel fetshen/flushen als hij merkt dat er een internetverbinding aanwezig is.
edit:
en even "fetch-workunit-threshold" in je .ini
hoog genoeg zetten voor min. 1 dag werk
Maar ik heb een router die belt zodra die verbinding nodig is. Gaat dat wel goed?
Want in principe is er altijd een verbinding. En zo gauw als ie zoekt naar de server is er een verbinding
Want in principe is er altijd een verbinding. En zo gauw als ie zoekt naar de server is er een verbinding
Hail to the king baby!
Verwijderd
nu begin ik toch zelf ook te twijfelen of dit wel werkt, het kan best dat hij met -update nog geen verbinding gaat maken
ik heb kabel dus kan het moeilijk proberen
ik heb kabel dus kan het moeilijk proberen
hmm ander vraagje. Als koe elke keer 2000 units ophaalt duurt het ongeveer 1.20:43:48 tot hij klaar is dus ongeveer twee dagen. dan zou hij eens in de twee dagen connectie maken met d.net??
Hail to the king baby!
Verwijderd
niet waar.. als je dial up instelt dan zegt hij als je verbinding verbreekt connection with blabla was closed and will not be reinitiated.Op woensdag 25 juli 2001 23:36 schreef Mo-Bees het volgende:
ja
Ok, eens in de twee dagen tien seconden is geen probleem
Hail to the king baby!
Je kan eventueel ook zorgen dat je zo'n grote buff-in hebt, dat je de hele vakantie doorkomt. Of je laat je koe alleen inbellen wanneer je buffer leeg is.
Verwijderd
Je kunt 'm ook gewoon 500 x 32 = 16.000 blocks laten fetchen. Daar kun je flink mee vooruit
Pagina: 1