Na 4 jaar word het eens tijd voor een nieuwe telefoon. Hij werkt opzich nog prima maar het opladen begint langzaam irritant te worden, duurt vrij lang voor hij vol is en is ook snel weer leeg. Hoop dat jullie wat ideeen, ervaringen of tips kunnen geven.
Ik zoek een?
Samsung of iPhone smartphone.
Wat is je budget?
Voor de S6 destijds 700 betaald. Heb ik er denk wel uitgehaald na 4 jaar. Nu max 500, iets meer mag ook
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Social Media, moet snel zijn en soepel zijn, switchen tussen apps moet ie makkelijk kunnen, camera moet minstens redelijk zijn
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik zag de A50 voorbij komen, de S9, iPhone 8. Is de A50 bijvoorbeeld in alle facetten al beter dan de S6? Zijn er qua Samsung nog betere toestellen qua kwaliteit-prijsverhouding?
Alvast dank!
Ik zoek een?
Samsung of iPhone smartphone.
Wat is je budget?
Voor de S6 destijds 700 betaald. Heb ik er denk wel uitgehaald na 4 jaar. Nu max 500, iets meer mag ook
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Social Media, moet snel zijn en soepel zijn, switchen tussen apps moet ie makkelijk kunnen, camera moet minstens redelijk zijn
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik zag de A50 voorbij komen, de S9, iPhone 8. Is de A50 bijvoorbeeld in alle facetten al beter dan de S6? Zijn er qua Samsung nog betere toestellen qua kwaliteit-prijsverhouding?
Alvast dank!