Toon posts:

Prepaid pakket

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Alleej

Zeg wat is nu de beste/goedkoopste online GSM shop ?

Want wil gsm kopen voor mijn moeder haar verjaardag, met zijn allen dan. We dachten aan prepaidpakket met 3310 , hoeveel kost die ongeveer ? 300 piek ?

Wat is nog meer een leuk telefoontje rond die prijs met pakket ?

• El Jefe
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op woensdag 25 juli 2001 14:45 schreef Sarge het volgende:
Want wil gsm kopen voor mijn moeder haar verjaardag, met zijn allen dan. We dachten aan prepaidpakket met 3310 , hoeveel kost die ongeveer ? 300 piek ?
Ligt eraan welke eisen je stelt aan je provider.
Zo'n 3310 pakket is bij de ene provider duurder dan bij de andere.

Verwijderd

je kunt m bij telfort d8 ik voor iets van rond de 300 gulden krijgen.. ligt er net aan welke provider je wil zoals hierboven al staat :)

Verwijderd

Nokia 3330 met gratis extra cover naar keuze? Met Q (developed by Telfort) voor maar f 379,-. Meer info: www.qspace.nl

Nokia 3310? Met Q (developed by Telfort) voor maar f 329,-. Meer info: www.qspace.nl

Siemens M35i? Met Q (developed by Telfort) voor maar f 279,- inclusief f 100,- beltegoed. Meer info: www.qspace.nl

Panasonic GD-93? Met Ben Vrij f 297,50. Meer info: www.ben.nl

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-08 10:53
Een GD93 is IMO een stukkie vetter dan zo'n Nokia waar de hele stad al mee loopt. Bovendien een stuk lichter :)

DIT IS MIJN WEBSITE

Verwijderd

Op woensdag 25 juli 2001 15:52 schreef havana het volgende:
Een GD93 is IMO een stukkie vetter dan zo'n Nokia waar de hele stad al mee loopt. Bovendien een stuk lichter :)
tis wel panasonic :? kweet niet nog nooit iets over gehoord daarom zou ik persoonlijk voor de siemens gaan :+
maar ja beetje pro-siemens ;)

Verwijderd

Ik heb zelf net een paar dagen de Panasonic GD-93 en ik vind hem erg goed. Ik heb ook een Panasonic GD-52, maar dat vond ik drie keer helemaal niets. Nadeel aan de toestellen van Panasonic: het lettertype vind ik erg lelijk en de schermresolutie niet denderend. Je kunt wel wat instellen, maar de displays zijn gewoon slecht, naar mijn idee. Desondanks ben ik best tevreden met m'n GD-93.
Pagina: 1