Toon posts:

service menu iiyama 451 pro

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand hoe je het service menu van de iiyama 451 pro kan krijgen.

Ik weet dat voor de 450 pro de toetsencombinatie vaak is langs geweest op GoT. Maar voor de 451 pro heb ik nog nooit iets werkends gezien. :`(

Verwijderd

Ik geloof dat je alle drie :? de knopjes ingedrukt moet houden als je em aanzet (voor t aanzetten indrukken, ingedrukt houden, monitor aan, op menu drukken, etc) , maar ik weet t niet zeker :P

Verwijderd

Topicstarter
:) Het probleem is juist dat je het precies moet weten en bovendien kan je door de die cursor pad steeds maar 1 richting aangeven.

• DjMark
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-08 09:58
[topic=54138]

Verwijderd

Topicstarter
Die post kende ik al, maar helaas ik heb geen eens een '-'toets op een iiyama pro 451 :`(

Verwijderd

Sorry dan, dan kan ik je verder niet helpen. Ik weet wel de "code" voor de 450 pro, want die heb ik zelf :P . Ik dacht dus dat t bij de 451 maar iets anders ging (door de 3 knopjes alle3 tegelijk in te drukken ipv een bepaalde volgorde zoals de 450) . Maar als je zegt dat je geen min toets hebt, dan gaat t niet iets anders, maar erg anders :P

Verwijderd

Topicstarter
:? Is er niemand die het weet. Je zou zeggen dat de helft van GoT deze monitor in ieder geval gezien heeft....
Pagina: 1