Mijn vraag
...
Ik heb 2 stuks nieuwe Hikvision 2cd2142fwd-iws. Configureren via de UTP gaf geen problemen.
Waar ik tegenaan loop is dat de WiFi na een tijdje stopt. Via de browser of via een Ping vallen ze gewoon om.
Het gekke is dat mijn WiFi Accesspoint (Ziggo AP) ze nog wel verbonden ziet, er worden ook nog packages verstuurd en ontvangen maar dat is alles.
Ook de SADPTool zie ze nog prima.
Als ik de UTP verbonden houd blijft de WiFi ook gewoon op.
Ze draaien de laatste FW.
Ook de AP is voorzien van de laatste FW.
......
Relevante software en hardware die ik gebruik
...
Medion i3 laptop met Windows 10.
Ziggo AP (Archer C7 met Ziggo FW)
Ziggo EuroDocsis WiFi-modem (WiFi uitgezet)
Configureren dus alleen via IE, ook wel via FF, Edge of Chrome maar daar werk de Hikvision plugin niet in.
Dan kun je bv. de FW niet updaten.
.....
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
FW opnieuw ge-upload.
Factory reset.
2e AP, zelfde probleem.
................................
Ze gebruiken het 2.4 netwerk op de AP. Naast mijn laptop zijn dat de enige 3 devices op dat netwerk.
De rest van de apparaten gaat via de WiF 5.0 op de Horizonbox. Hierop is 2.4 uitgezet.
Er zijn geen IP conflicten.
Help?
...
Ik heb 2 stuks nieuwe Hikvision 2cd2142fwd-iws. Configureren via de UTP gaf geen problemen.
Waar ik tegenaan loop is dat de WiFi na een tijdje stopt. Via de browser of via een Ping vallen ze gewoon om.
Het gekke is dat mijn WiFi Accesspoint (Ziggo AP) ze nog wel verbonden ziet, er worden ook nog packages verstuurd en ontvangen maar dat is alles.
Ook de SADPTool zie ze nog prima.
Als ik de UTP verbonden houd blijft de WiFi ook gewoon op.
Ze draaien de laatste FW.
Ook de AP is voorzien van de laatste FW.
......
Relevante software en hardware die ik gebruik
...
Medion i3 laptop met Windows 10.
Ziggo AP (Archer C7 met Ziggo FW)
Ziggo EuroDocsis WiFi-modem (WiFi uitgezet)
Configureren dus alleen via IE, ook wel via FF, Edge of Chrome maar daar werk de Hikvision plugin niet in.
Dan kun je bv. de FW niet updaten.
.....
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
FW opnieuw ge-upload.
Factory reset.
2e AP, zelfde probleem.
................................
Ze gebruiken het 2.4 netwerk op de AP. Naast mijn laptop zijn dat de enige 3 devices op dat netwerk.
De rest van de apparaten gaat via de WiF 5.0 op de Horizonbox. Hierop is 2.4 uitgezet.
Er zijn geen IP conflicten.
Help?