Mijn vraag
Sinds een week geleden ondervond ik dat het gebruik van mijn F schijf erg langzaam verliep.
Na even kort het taakbeheer te hebben geopend krijg ik te zien dat de schijf 100% actief is. Er lopen geen actieve processen die ervoor zouden kunnen zorgen dat deze volledig wordt gebruikt.
Het systeem loopt op Win10
De harde schijf is: Samsung HD154UI, 5400rpm 1,4tb opslag
665gb is gebruikt en 731 gb is nog beschikbaar
Het analyseren van de schijf leverde ook weinig op.
Windows search, en voorgestelde resultaten in chrome staan beide uit. Als voorgesteld uit een ander forum.
Dit leek het probleem echter niet te verhelpen.
Malware lijkt het ook niet te zijn na een scan van Malwarebytes.
Enig idee wat het probleem zou kunnen zijn? De schijf is al wel hevig gebruikt gedurende zijn levensduur (~4 jaar in actief gebruik)

MVG, Show
Sinds een week geleden ondervond ik dat het gebruik van mijn F schijf erg langzaam verliep.
Na even kort het taakbeheer te hebben geopend krijg ik te zien dat de schijf 100% actief is. Er lopen geen actieve processen die ervoor zouden kunnen zorgen dat deze volledig wordt gebruikt.
Het systeem loopt op Win10
De harde schijf is: Samsung HD154UI, 5400rpm 1,4tb opslag
665gb is gebruikt en 731 gb is nog beschikbaar
Het analyseren van de schijf leverde ook weinig op.
Windows search, en voorgestelde resultaten in chrome staan beide uit. Als voorgesteld uit een ander forum.
Dit leek het probleem echter niet te verhelpen.
Malware lijkt het ook niet te zijn na een scan van Malwarebytes.
Enig idee wat het probleem zou kunnen zijn? De schijf is al wel hevig gebruikt gedurende zijn levensduur (~4 jaar in actief gebruik)
MVG, Show