Fortnite voice chat mic push to talk

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1196502

Topicstarter
Mijn vraag

Ik heb een headset gekocht voor de Nintendo switch. Het lukt mij niet om te praten bij fortnite battle royale . De instellingen staan goed. Voicechat en push to talk staan “on”.bij het online scherm/ vrienden, staat een microfoon en daarachter staat “ no Channel” . Hoe kan ik zorgen dat ik kan praten?

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 337891

Hi @Anoniem: 1196502 welkom op Tweakers.

Die vragen die je niet beantwoord hebt, gaan wel helpen om je vraag beantwoord te krijgen.

Welke headset heb je? Hoe is deze aangesloten? Wat heb je zelf al onderzocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wylana
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 04-05 17:12
Na 5 seconden zoeken met Google heb ik al een fixen gevonden.

Dus meer inzetten en ook zelf zoeken in het vervolg.

Fix:
Start > settings> privacy
Select microphone / microfoon
Zorg dat Laat apps mijn microfoon gebruiken AAN staat

Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1212582

Kaklo is het al gelukt ? Zoja hoe heb het zelfde probleem.

Wynlana wat jij zegt klinkt idd heel voor de hand liggend alleen kom deze opties niet in de switch tegen.( lijkt meer een oplossing voor een telefoon)

Hopelijk heb je gelijk en kan je me het mss beter uitleggen?

Heb een trust headset en net me Apple setje geprobeerd zelfde probleem dus iets in de switch staat uit maar wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arkesteijn
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 10-10-2020
Kaklo, ik hoor ook graag of je een oplossing hebt. Zit hier met hetzelfde probleem!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vandaag reactie van Fortnite gehad, hun verwijzen me door naar Nintendo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Arkestijn heb het probleem gevonden, voicechat stond op on maar daaronder heb je push to talk die moet op off staan!! Opname iPhone stond deze op on dat werkte prima maar bij switch niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arkesteijn
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 10-10-2020
mikerijswijk dank je wel. Ga het proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1251944

Hallo ik heb hetzelfde probleem. Mijn dochtertje heeft ergens aan gezeten en nu hoort ze door de headset hun niet meer praten. Eerst hoorde ze haar niet en andersom we, maar door instellingen te veranderen ben ik hun wel gaan horen maar nu dus ik hun niet meer. Hij staat op party. Want daar heb ik naar gekeken. Ook staan de instellingen goed bij microfoon. Wat kan ik doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1313694

@Anoniem: 1251944 ben jij er al achter wat het kan zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel37
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 09-07-2020
Hier ook van alles geprobeerd, inmiddels de derde headset aangeschaft maar mic werkt niet?

Wie kan mijn zoon helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nolhombre
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 20-06-2020
Ik worstel met hetzelfde probleem voor mijn zoon. Microfoon werkt niet bij Fornite op Switch. Veel mogelijkheden bij geluidsinstellingen maar geen idee met welke instelling de microfoon werkend te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpbe
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 14-11-2020
Wij hebben hier echt alles geprobeerd zelfs werden de onderdelen vervangen door Nintendo, maar jammer genoeg werkt er niets. DNS settings hebben we gewijzigd zoals Epic support had voorgesteld, maar geen resultaat. Ook poorten openstellen heeft niet geholpen. Momenteel chatten ze via een groepje op Whatsapp en spelen ze zo. Er moet iets fout gegaan zijn bij een update van Fortnite. Ik neem Nintendo niets kwalijke, want zij hebben het toestel volledig onderzocht. Het probleem zit bij Fortnite, maar daar geraak je niet verder dan enkele settings wijzigen die geen * uithalen.

• Kilo82
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 20-01-2021
Ik had hier ook last van. Bijgeleverde kabeltje van de draadloze headset was de oorzaak, omdat de connectoren niet aan beide kanten 3 zwarte ringen bevatte. Met een "jack cable 4 pin" werkt het wel, want dan heb je aan beide kanten 3 zwarte ringen op de connectoren zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinetje
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 12-12-2020
Yes, tis gelukt met een van de tips hier!
Wij hebben een koptelefoon met mic van Battletron. Ook wij konden niet praten in het spel.

In Fortnite heb ik in setting van voicechat de optie Push-to-talk uitgezet en dan doet de microfoon het wel! Dan staat er open mic. En zo kun je wel praten.
Hoop dat jullie er iets aan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diddy77
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 18-01-2021
Hallo allemaal,

Mijn zoon speelt op nintendo switch ook Fortnite met een headset van Bigben, blijkbaar gemaakt voor nintendo.
In het begin werkte de headset prima en kon hij luisteren en spreken maar sinds een week kan hij niet meer spreken.
Onder Audio - Voice Chat staat op off en kan niet op on gezet worden.
Locked by Parental Controls staat er maar krijg het niet op on gezet.
Via de Nintendo app van Switchouders weet ik ook niet hoe het te unlocken.
Wie kan verder helpen. ??
Alvast bedankt om ons bericht te lezen en hopelijk een positief antwoord te geven.
Pagina: 1