..worden, of is het dan gewoon naar de HK verplaatst?
ik kan het niet controleren
Slotje zou beter zijn IMO
Verwijderd
Als een topic wel in HK thuishoort en niet in de overige fora, dan is het imo onnodig er een slot er op te doen, misschien kan er in HK nog een interessante discussie uit voortvloeien.Op woensdag 25 juli 2001 14:22 schreef SickBastard het volgende:
..worden, of is het dan gewoon naar de HK verplaatst?
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
nou nou, wat milder mag ook wel. Hij vraagt alleen of een topic dat hij startte en die hij niet kan terug vinden is getrashed of naar HK verhuisd is. En of er voor de duidelijkheid niet beter een slotje of iets dergelijks op kan om aan te geven dat het desbetreffende topic nog steeds bestaat of dat het echt weg is.Op woensdag 25 juli 2001 14:47 schreef DeX het volgende:
DeX search...
Resultzzz..
[topic=164490]
[etc.]
the end...
Zijn genoeg topics over geweest...
UTFS!
the -<::::::::::D is mightier than the <:::::::::[=@
Verwijderd
Dat is ook bij mij gebeurd, een berichtje geplaatst, wordt ie gemoved naar de SG. Gelukkig wel een berichtje van Willem gehad maar het is wel vervelend dat ik 30 dagen moet wachten voordat ik m'n eigen bericht kan lezen en beantwoordenOp woensdag 25 juli 2001 18:55 schreef MrE het volgende:
ik zou het inderdaad netjes vinden als de starter van een topic die nog niet in HK mag een melding krijgt dat zijn topic daarnaar toe is gemoved zodat hij in ieder geval iets weet over zijn pennevrucht ( als dat al niet gebeurd)
Verwijderd
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq