Allen,
Hopelijk kan 1 van jullie mij een beetje advies geven.
Ik wil een nieuwe surround speaker set aanschaffen en mijn oog is gevallen op de 'Teufel Ultima 40 Surround' set.
Alleen is er dus een MK2 serie en de nieuwere MK3 serie.
Nu zal de MK2 er wel uit gaan, maar daarom is deze dus nu ook in de aanbieding (scheelt 100 euro).
De vraag is dus
- voor de MK3 gaan(100 euro duurder incl. verzendkosten, maar wel een nieuwere serie)?
- voor de MK2 gaan (100 euro goedkoper incl. verzendkosten)?
- voor de MK2 power gaan (is blijkbaar nu net zo duur als de standaard MK2, alleen komt er wel verzendkosten bij)
Ik ga de set aan mijn Onkyo 646 hangen.
Moet wel zeggen dat die 100 euro voordeel mij niet heel veel uitmaakt.
De MK2 is er alleen in het zwart en de MK3 ook in zwart/wit (wat mijn vrouw weer mooi vind).
De vraag met de 'power' variant is of de 70 euro extra het waard is voor de sub?
En of het dan niet overkill wordt in de woonkamer van+/- 6m x 4m.
Ik kan wel wat vinden over de verschillen tussen de MK 2 en MK3, maar is dat het prijsverschil waard?
Hopelijk kan 1 van jullie mij een beetje advies geven.
Ik wil een nieuwe surround speaker set aanschaffen en mijn oog is gevallen op de 'Teufel Ultima 40 Surround' set.
Alleen is er dus een MK2 serie en de nieuwere MK3 serie.
Nu zal de MK2 er wel uit gaan, maar daarom is deze dus nu ook in de aanbieding (scheelt 100 euro).
De vraag is dus
- voor de MK3 gaan(100 euro duurder incl. verzendkosten, maar wel een nieuwere serie)?
- voor de MK2 gaan (100 euro goedkoper incl. verzendkosten)?
- voor de MK2 power gaan (is blijkbaar nu net zo duur als de standaard MK2, alleen komt er wel verzendkosten bij)
Ik ga de set aan mijn Onkyo 646 hangen.
Moet wel zeggen dat die 100 euro voordeel mij niet heel veel uitmaakt.
De MK2 is er alleen in het zwart en de MK3 ook in zwart/wit (wat mijn vrouw weer mooi vind).
De vraag met de 'power' variant is of de 70 euro extra het waard is voor de sub?
En of het dan niet overkill wordt in de woonkamer van+/- 6m x 4m.
Ik kan wel wat vinden over de verschillen tussen de MK 2 en MK3, maar is dat het prijsverschil waard?