Synlogy software update

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
@Drobanir downloads: Synology DSM 6.2.2 build 24922

Die link in het artikel gaat naar de homepage van Synology, niet naar release notes?
Ten tweede zie ik die update hier niet verschijnen, die beweert dat 6.2.1 nog steeds de meest recente versie is.
Gezien de release notes ook ontbreken vraag ik me af: is die update weer teruggedraaid...? Of heb je een foute link in het artikel staan? :) (Kan natuurlijk dat het gefaseerd uitgerold wordt en daarom mijn apparaat meldt dat er (nog) geen update is, dus ik dacht ik vraag het maar ff - want dan klopt er iets niet aan je linkje :P)

-edit- Hmm, ik zie nu aan de link dat het zou gaan om *beta* software? Niet om een werkelijke stable release.
Meestal staat er bij update artikelen vermeld dat het om een beta gaat (hier staat "Final" als releasetype). Dat zou verklaren waarom mijn Synology hem niet ziet en verklaart de verwarring. Maar dan nog: de link werkt niet. :P

-edit2- Kennelijk inderdaad geen beta (https://www.synology.com/.../download/DS218+#firmware) maar een stable release, dus het lijkt er op dat enkel de link naar de release notes niet goed is. :) En dat ze "OTA" dus gefaseerd uitrollen.

[ Voor 46% gewijzigd door WhatsappHack op 28-03-2019 15:38 ]

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drobanir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-10 18:35

Drobanir

Meukposter / BBG'er

Duckduck is my friend

Het is zeker geen bèta. Mogelijk wordt het nog niet via de auto-update aangeboden, maar in de release notes staat "This update is now available for manual download. Go to Download Center and select the patch for your model."

Hier is een link naar de update voor mijn model, als voorbeeld.

En de link die wij geven naar de pagina van de fabrikant is òf naar een informatiepagina over het product (zoals ik dat nu gedaan heb), òf naar een pagina waar meer over de huidige versie staat. Ik doe dat laatste vaak als er meer informatie op die pagina staat over de nieuwe versie dan dat ik opneem in de quote. Nu heb ik de changelog (bijna) volledig overgenomen en link ik naar een pagina waar wat meer algemene info staat over DSM 6.2.

[ Voor 38% gewijzigd door Drobanir op 28-03-2019 16:36 ]

There is no future in timetravel. Mijn waterkoeling-inbouw-fotoverslag (oud!).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
@Drobanir
Ahh okee, denk dat de link dan voor verwarring heeft gezorgd. De URL van de link verwijst namelijk naar een changelog van een beta en dat gaat weer door naar de hoofdpagina. Ik dacht dat je dus had bedoeld om de changelog te linken van deze specifieke release :)

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)