Sinds er laatst een storing van ziggo is geweest werkt internet niet meer op mijn laptop en pc, zowel via wifi als kabel (via router en modem werkt het bekabelde internet dus niet). Heb een technicolor modem/router en een secundaire router. Via de secundaire router kan ik mijn ps3, iphone en ipad nog wel verbinden( draadloos) maar mijn laptop niet meer. Ik kan via de internetkabel ook niet mbv het ip adres in de router of modem komen. En met pingen vind er een time out plaats. Router en modem al ge reset, stekker eruit gehad, en eenmaal via de laptop de roter heropgestart( toen ik er nog wel in kon via de kabel). Ziggo zegt dat er wel een verbinding is met de modem en digitale tv werkt ook gewoon.
Iemand enig idee wat hier het probleem kan zijn?
Internet komt via coax kabel binnen (die is ook al vervangen maar lijkt me niet het probleem als wifi het op sommige apparaten wel doet)
Internet via iphone/ipad is wel stuk trager dan voorheen.
De wifi-modem: technicolor TC7200.U
Secundaire router: ziggo-C7 v1.0
Instellingen router/ modem kan ik niet inzien.
Ping status: afwisselend time-out, destination host unreachable.
Flushdns al eens geprobeert
Had zojuist na het resetten van de modem even een internetverbinding direct met een kabel naar de modem, is nu weer weg.
Iemand enig idee wat hier het probleem kan zijn?
Internet komt via coax kabel binnen (die is ook al vervangen maar lijkt me niet het probleem als wifi het op sommige apparaten wel doet)
Internet via iphone/ipad is wel stuk trager dan voorheen.
De wifi-modem: technicolor TC7200.U
Secundaire router: ziggo-C7 v1.0
Instellingen router/ modem kan ik niet inzien.
Ping status: afwisselend time-out, destination host unreachable.
Flushdns al eens geprobeert
Had zojuist na het resetten van de modem even een internetverbinding direct met een kabel naar de modem, is nu weer weg.
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2019 15:54 ]