Vaag prob met Belinea beeldkanon

Pagina: 1
Acties:

• Abidan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:16
Tijdens het opstarten krijg ik een vervormd beeld (rond aan de zijkanten) en de letters aan de buitenkant zijn ingedrukt. Eergisteren was dit nog niet zo, het ging van het een op het andere moment. In windows is het beeld weer helemaal goed. Wat is dit voor vaag probleem. :'( (Belinea 10 30 10 monitor)

BTW, het ligt niet aan de grafische kaart (getest met andere monitor)

Verwijderd

monitor afstellen?

ik kan mijn NEC zo afstellen zodat de startbalk in de vorm van een glimlach staat dus met afstellen kan je veel :+

Verwijderd

Heb je wel je monitor-drivers geinstalleerd. Deze staan op www.belinea.nl. Zo kan je ook je frequentie beter afstellen.

• Abidan
Hehe, ja dat afstellen heb ik al geprobeerd, maar ik zei al dat het probleem zich van het ene op het andere moment voordeed, terwijl er niemand met z'n fikken aan de monitor heeft gezeten.

• Abidan
Op woensdag 25 juli 2001 14:11 schreef hhielke het volgende:
Heb je wel je monitor-drivers geinstalleerd. Deze staan op www.belinea.nl. Zo kan je ook je frequentie beter afstellen.
Ja, maar het probleem doet zich niet in windows voor, maar tijdens het opstarten, en in het BIOS-scherm

• Abidan
Ik wist wel dat de kop niet pakkend genoeg was!

Of zijn de tweakers hier niet zo slim?? >:)

• jellyshock
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 19-08 08:56

jellyshock

ik weet het niet hoor, maarrrr

Gewoon Belinea bellen en zeggen dat je monitor defect is, week later staat er een nieuwe ;)

aAarGhh

Pagina: 1