Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Laptop voor audio bewerken (max 800 euro)

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• JayDawg
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06-11 15:05
Wat ga je met je laptop doen?
Ik ga hem voornamelijk gebruiken om demo's op te nemen met mn band en thuis te mixen. Ik gebruik momenteel Reaper (hier voor had ik Cubase). Voor de gitaren en bas gebruik ik EZmix 2 (mogelijk ga ik nog naar een andere VST) en voor de drums gebruik ik EZdrummer. Met 3 gitaar tracks, basgitaar, midi drums omzetten naar echte samples etc heb ik al gauw redelijk wat VST's draaien.

Ik heb nu een 6 jaar oude desktop, maar ik ga liever voor een laptop ivm ruimte, meenemen naar oefenruimte en makkelijk op de bank gebruiken om even iets in te spelen of op te zoeken.

Wat is je budget?
Max 800 euro

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Niet heel veel, af en toe naar de oefenruimte om daar vocals op te nemen of proberen gitaar op te nemen met echte mics.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Zo'n 8 a 9 jaar geleden heb ik mijn eerste laptop bij Dell besteld, die heeft het altijd goed gedaan. 3 jaar geleden een SSD in gezet en hij draait nogsteeds best goed op Win 10, behalve dat hij super heet wordt.
Bij Dell kwam ik deze tegen (met kortingscode is hij 791 euro):

https://www.dell.com/nl-n...586-2-in-1-laptop/cn58601

Of anders een van deze:

pricewatch: Medion S6445-i5-512F8

Of deze: pricewatch: Lenovo IdeaPad 330-15ICH 81FK003XMH

En dan nog 8GB ram er bij?

Is Dell nogsteeds een goedkope betrouwbare keuze, of zijn er ondertussen andere merken als Lenovo, Medion of grotere merken die beter zijn? Het omklappen en touchscreen zijn geinige extra's voor gebruik op de bank, maar niet perse nodig.