hier stond iets interessants, maar het is even weg...
Fans koop je bij zo'n beetje alle pc speciaal zaken. en het ligt er aan wat je ermee wilt doen en of je berijd bent te zagen
,ook hoeveel je er voor berijd bent uit te geven.
En ik zou gewoon een voedingsplitter kopen ipv een beetje stroom van je mobo pikken
Meer info graag dan kunnen we meer zeggen
En ik zou gewoon een voedingsplitter kopen ipv een beetje stroom van je mobo pikken
Meer info graag dan kunnen we meer zeggen
Info:
ASUS a7V mobo met AMD thunderbird 800 procesor (overklokken waarschijnlijk naar ca. 950).
Matrox Dualhead 32 MB videokaart (is het verstandig hier een PCI Slot Cooler naast te plaatsen?).
Op de processor heb ik dus al koeling (Spire).
Verder wordt het een Midi-toren met 300 Watt voeding. Komt nog een creative 5.1 geluidskaart in, 256 Mb DDr geheugen en een Seagate harde schijf (5400 RPM).
Genoeg info zo?
(btw. Ik kan bij norrod al geen fans enzo vinden...of ben ik scheel?)
ASUS a7V mobo met AMD thunderbird 800 procesor (overklokken waarschijnlijk naar ca. 950).
Matrox Dualhead 32 MB videokaart (is het verstandig hier een PCI Slot Cooler naast te plaatsen?).
Verder wordt het een Midi-toren met 300 Watt voeding. Komt nog een creative 5.1 geluidskaart in, 256 Mb DDr geheugen en een Seagate harde schijf (5400 RPM).
Genoeg info zo?
hier stond iets interessants, maar het is even weg...
[beetje offtopic]Op woensdag 25 juli 2001 14:41 schreef ikbenveldmuis het volgende:
<-----
fan van haar
sowwy
eeuh ik zou gaan voor een zo stil mogelijke
iceberg is imo een goeie
Brit RULES idd
ehm in geval van spire fans, check toch even je temp VOOR je gaat clocken.Op woensdag 25 juli 2001 14:16 schreef kazz1980 het volgende:
Info:
<snip>
Genoeg info zo?
ik heb HELE slechte ervaringen met spire, enige voordeel dat ze hebben is dat ze stil zijn.. maar koelen ho maar.
Sinlath | Opinions may contain latency
beideOp woensdag 25 juli 2001 19:31 schreef Hiro Shima het volgende:
hebben we het nou over fans of koelers?
fannetjes heb ik gewoon uit oude voedingen gehaald, stekkertje eraf geknipt, draadje eraan, op zo'n kruisdingetje gezet, en aan de andere kant een oude molex connector aangesloten.
Je hebt geluk, ik heb het net allemaal even uitgezocht. Bij tom's hardware staat een goeie recente review:
http://www6.tomshardware.com/cpu/01q2/010521/
Ik ga voor de Noisecontrol Silverado. Het kost wel wat (160 piek), maar dan heb je ook wat (zeer stille, goede koeler). Mocht je nog wat beters tegenkomen, post het dan ook even hier, want ik ben ook geinteresseerd.
EDIT
Dit is trouwens wel een CPU koeler, ben je daar nou naar op zoek of niet
http://www6.tomshardware.com/cpu/01q2/010521/
Ik ga voor de Noisecontrol Silverado. Het kost wel wat (160 piek), maar dan heb je ook wat (zeer stille, goede koeler). Mocht je nog wat beters tegenkomen, post het dan ook even hier, want ik ben ook geinteresseerd.
EDIT
Dit is trouwens wel een CPU koeler, ben je daar nou naar op zoek of niet
Ik heb ook een A7V mobo,ik heb deze aansluiting niet gezien,waar zit ie op jouw mobo?Op woensdag 25 juli 2001 13:58 schreef kazz1980 het volgende:
F-Fan > ??????
Pagina: 1