Hey gasten,
Ik heb laatst een (ongebruikte) MSI GeForce 1080GTX overgenomen van een vriend van mij, waarbij een wereld voor mij open ging. Nu ben ik aan kijken voor andere componenten om de rest van de pc te bouwen. Na enige tijd zoeken heb ik het volgende bedacht als setup: (dikgedrukt is al in bezit).
Case: Thermal Take View 37
Grafische kaart: MSI GeForce 1080GTX
Processor: Intel Core i5-8600K / 3.6 GHz quad-core processor
Processor koeler: Cooler Master, Mugen 5 PCGH processorkoeler
Moederbord: MSI Z370
Geheugen: 16 GB DDR4 2400 MHz
Voeding: ?
SSD: Samsung V-NAND SSD 860 EVO 1TB
Monitor: BenQ Zowie XL2411P (144Hz)
Ik zoek een?
Ik ben opzoek naar een goede setup om te gamen. Spelen die gespeeld worden zijn Apex, OSRS of Fortnite.
Wat is je budget?
500 - 1000 euro.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik ben niet op zoek naar een specifiek merk, het gaat mij er vooral om dat hij stil is.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik ga hem thuis in mijn slaapkamer gebruiken om te gamen.
Mijn vraag aan jullie is, is dit een goede setup om te bouwen of adviseren jullie mij om andere componenten te gebruiken?
Alvast bedankt!
Ik heb laatst een (ongebruikte) MSI GeForce 1080GTX overgenomen van een vriend van mij, waarbij een wereld voor mij open ging. Nu ben ik aan kijken voor andere componenten om de rest van de pc te bouwen. Na enige tijd zoeken heb ik het volgende bedacht als setup: (dikgedrukt is al in bezit).
Case: Thermal Take View 37
Grafische kaart: MSI GeForce 1080GTX
Processor: Intel Core i5-8600K / 3.6 GHz quad-core processor
Processor koeler: Cooler Master, Mugen 5 PCGH processorkoeler
Moederbord: MSI Z370
Geheugen: 16 GB DDR4 2400 MHz
Voeding: ?
SSD: Samsung V-NAND SSD 860 EVO 1TB
Monitor: BenQ Zowie XL2411P (144Hz)
Ik zoek een?
Ik ben opzoek naar een goede setup om te gamen. Spelen die gespeeld worden zijn Apex, OSRS of Fortnite.
Wat is je budget?
500 - 1000 euro.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik ben niet op zoek naar een specifiek merk, het gaat mij er vooral om dat hij stil is.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik ga hem thuis in mijn slaapkamer gebruiken om te gamen.
Mijn vraag aan jullie is, is dit een goede setup om te bouwen of adviseren jullie mij om andere componenten te gebruiken?
Alvast bedankt!