[Cubbit blockchain cloud] Ervaringen en Discussie

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FL370
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 27-09 13:46
vandaag kwam ik op Kickstarter Cubbit tegen, het lijkt me een interessant project waaarbij cloudbased storage op een soort van blockchain manier word opgeslagen.

Om eerlijk te zijn had ik verwacht hier ergens op tweakers wel het eea te kunnen vinden qua discussie of info, maar helaas.

Ik ben benieuwd hoe anderen denken over het idee (van slagen) van een project als dit.

https://www.kickstarter.c...bit-reinventing-the-cloud

Ben benieuwd naar jullie reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik weet het niet. Ik vind het wel heel veel grote praat. Ik zou dit nooit pre-orderen voordat er een lading degelijke reviews online is. Sowieso zou ik denk ik niet zo snel dit meer vertrouwen dan willekeurige public cloud.

Het idee is leuk, maar ik weet niet of dit nu het gouden ei is. Heb jij hem gebacked, @FL370?

[ Voor 18% gewijzigd door Room42 op 27-03-2019 23:41 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FL370
Of het het gouden ei is durf ik ook niet te zeggen, maar het idee spreekt me erg aan. Ik heb er een nachtje over geslapen en vanmorgen gebacked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dehardstyler
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 13:47
Ik vind het idee best leuk, maar ik betaal dan juist liever wel een fee en draai dit op een Raspi / Odroid / stukje van mijn ESXi server. Om hier nou een veel te duur apparaat voor aan te schaffen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MewBie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-10 07:57
Ik vraag me af wat dit met blockchain te maken heeft. Het zal me niks verbazen als het gewoon een verkapt Ceph cluster is.
De Cells zijn OSDs, de user accounts hebben een bucket op de RGW, en de reden dat ze zelf de "AI" draaien is omdat dat de MONs zijn.

:P

Please leave a message after the beep.
*beeeeep*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FL370
MewBie schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 10:26:
Ik vraag me af wat dit met blockchain te maken heeft. Het zal me niks verbazen als het gewoon een verkapt Ceph cluster is.
Ik denk dat je gelijk hebt, my bad had het eea op een ander forum gelezen waardoor ik wat verward was geraakt mbt blockchain.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erik.goldsteen
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 01-08-2021
Slechte ervaring met een vergelijkbare oplossing: Lima.

De stekker werd uit het kickstarterproject getrokken.
Pagina: 1