Money for nothin' and your chicks for free
Powered by ProBNC
Nikon D200 + Nikkor 18~70mm / Tamron 90mm / Sigma 70-300mm & 150mm
C2D-6300 | Asus P5W DH Deluxe | Kingston 2x1GB DDR667 | Ati Radeon X1900XT
Zier er echt wel mooi uit, ik wilde het ook doen, maar de Dremels bij de Aldi waren uitverkochtOp woensdag 25 juli 2001 14:07 schreef gh0stw4lk3r het volgende:
met de dremel, gaat perfect met zo'n ding
Verwijderd
ben ik dat niet dan met mijn hele grote wesp op mijn kast??Op woensdag 25 juli 2001 14:11 schreef NogooD het volgende:
ziet er echt roelend uit!
je bent zeker da man op lan party's
(verdomme mijn webcam nog steeds niet gevonden
Wesp op je kast ?Op woensdag 25 juli 2001 14:12 schreef limp_bizkit het volgende:
ben ik dat niet dan met mijn hele grote wesp op mijn kast??
(verdomme mijn webcam nog steeds niet gevonden)
Powered by ProBNC
freebee neem aan dat je dan een bij wilt hebben en geen wespOp woensdag 25 juli 2001 14:24 schreef freebee666 het volgende:
[..]
Wesp op je kast ?DAMN, ik wil mn logo op mn case doen, maar heb jij soortgelijk al
Daarom zei ik ook iets SOORTGELIJKSOp woensdag 25 juli 2001 14:27 schreef gh0stw4lk3r het volgende:
freebee neem aan dat je dan een bij wilt hebben en geen wesp
Powered by ProBNC
dat bedoelde ik ookOp woensdag 25 juli 2001 14:29 schreef freebee666 het volgende:
[..]
Daarom zei ik ook iets SOORTGELIJKS
Kga nog steeds gewoon mn bij erop zetten hoorOp woensdag 25 juli 2001 14:36 schreef gh0stw4lk3r het volgende:
dat bedoelde ik ook
kijken of ik die op de ene manier eruit ken zagen
Powered by ProBNC
Gelukkig, ja zoietz, maby dak m nog n beetje ga veranderen, die usericon heb ik gewoon mn standaard bij logo gepakt en mn nick dronder geknaltOp woensdag 25 juli 2001 14:36 schreef limp_bizkit het volgende:
als je icon je logo is is die van mij totaal anders.. ik zal proberen piccie te posten
Powered by ProBNC
Is da nie logo ergens van ofzo ? ik ken da plaatje volges mijOp woensdag 25 juli 2001 14:40 schreef limp_bizkit het volgende:
dodge this:
* wesp *
MuHaHaHaHaaaa !!!!
LoL@LB !!!
Powered by ProBNC
Is dat niet van de Charlotte Hornets?Op woensdag 25 juli 2001 14:40 schreef limp_bizkit het volgende:
dodge this:
-hier stond een plaatje-
/edit
Nee toch niet. Heb ff op site Hornets gekeken maar is hem toch niet. Lijkt overigens wel enigzins op.
Toch heb ik al eens ergens eerder gezien, maar waar dan
Het logo van Fisichella...

Ik denk (als ik vanmiddag m'n dremel krijg) alleen die "F" (in het blauwe) erin doe....
Wel iets nauwkeuriger dremelen dan (bij de onderkant van T).
Verwijderd
Ik heb er lekker wel 1Op woensdag 25 juli 2001 14:08 schreef het_beest het volgende:
[..]
Zier er echt wel mooi uit, ik wilde het ook doen, maar de Dremels bij de Aldi waren uitverkocht
haha volgens mij is heel tweakend en moddend nederland aan de fake dremel gegaanOp woensdag 25 juli 2001 19:21 schreef AMADEUZ het volgende:
[..]
Ik heb er lekker wel 1
Verwijderd
zit alleen wat weinig tools bij..
Trouwnes, wat voor licht heb je erin gh0stw4lk3r?? hoeveel volt is die?
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
Verwijderd
Heej, dat lijkt een beetje op die op mijn arm...Op woensdag 25 juli 2001 14:40 schreef limp_bizkit het volgende:
dodge this:
/afbeelding/
‹(◕‿◕)›
logo blijft t zelfde tochOp woensdag 25 juli 2001 20:40 schreef SickBastard het volgende:
Wat als unreal 2 uitkomt
Op woensdag 25 juli 2001 19:34 schreef Freelance_Enforcer het volgende:
UT sux... maar nice die blue light erin
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
mijn HL logo mod rulez gewoon
UT rules en die Casemod is gewoon coolOp woensdag 25 juli 2001 19:34 schreef Freelance_Enforcer het volgende:
UT sux... maar nice die blue light erin
Ryzen 7 5800@4.7GHz|Asus prime X570 pro|16GB G-Skill trident z rgb|Gigabyte rtx 2070 super|Custom WC van EK|chietech dragon|Corsair 750w rm x
‹(◕‿◕)›
buisje a 30 cm + trafo (zo aan te sluiten op molex stekker) 40 piek incl verzendkosten, ze staan niet op de site even mailtej sturen aan de sales afdeling en je hebt hem binne 2 dagen in de bus
En waar sluit ik die op aan trouwens?
‹(◕‿◕)›
Strak werk
Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.
kleuren blauw rood wit geel groen en blacklight en ik ga niet nog een keer zeggen hoe of waar je hem aansluitOp donderdag 26 juli 2001 00:02 schreef geez het volgende:
ok bedankt, tzijn verschillende kleuren?
En waar sluit ik die op aan trouwens?
je kan ook overdrijvenOp donderdag 26 juli 2001 00:04 schreef DSC het volgende:
stoer man!! nou nog een blowhole in de vorm van een rocketlauncher of FLAK cannon
‹(◕‿◕)›
ik d8 eerder aan een redeemer, maar dan moet ik een server kast hebbenOp donderdag 26 juli 2001 00:04 schreef DSC het volgende:
stoer man!! nou nog een blowhole in de vorm van een rocketlauncher of FLAK cannon