Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Cloudflare

Pagina: 1
Acties:
  • 505 views

Vraag

• TwanL
  • Registratie: april 2017
  • Laatst online: 21-05 01:37
Hallo medeTweakers

Ik heb een krote vraag.

als ik cloudflare met de "free plan" gebruik en ik heb een webshop en een geregistreerde KvK nummer.
Ben ik dan toegestaan om de gratis plan te gebruiken van cloudflare of zijn hier nederlands wettelijke regels hiervoor.

Met Vriendelijke Groeten, Twan

Alle reacties

• DJMaze
  • Registratie: juni 2002
  • Niet online
Heb je de voorwaarden van CloudFlare gelezen?

Maak je niet druk, dat doet de compressor maar

• André
  • Registratie: maart 2002
  • Nu online

André

Analytics dude

NL heeft daar geen wettelijke regels voor, je kunt dat gewoon gebruiken. Het gaat hier om de voorwaarden van CF zelf.

• Craetive
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 21-06 15:26
Met welk doel wil je Cloudflare eigenlijk gebruiken? Ik wil je namelijk meegeven dat je met het free plan vaak wel tegen technische beperkingen aanloopt. Simpel voorbeeld daarvan is het cachen van pagina's in Wordpress/Woocommerce. Zoals je ziet kost je dat gelijk 3 page rules om dat goed werkend te krijgen, het maximale aantal wat in je free plan zit. Laat staan als je setup iets gecompliceerder is ;)

• RobIII
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 09:42

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

Waar hoort mijn topic?
Ik zie even niet wat dit met Webdesign, Markup & Clientside Scripting te maken heeft? Los van 't feit dat we wel wat meer eigen inzet verwachten in een topicstart (zie onze Quickstart).

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Roses are red Violets are blue, Unexpected ‘{‘ on line 32.

Over mij

Dit topic is gesloten.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True