Glitch/Bug in iOS 12 Safari op iPhone X

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• florejaen
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 01-08 23:27
Hallo,

Ik heb dit probleem al enige tijd op zowel iPad/iPhone/... en op verschillende iOS versies.

Zowel clean installs als restores geven hetzelfde resultaat.

Het is niet echt heel storend/een groot probleem maar toch wel een vreemde glitch/bug.

Mijn vraag is vooral, ligt het hier aan mij/mijn instellingen of is dit zo bij alle iOS apparaten?

Linkje: https://www.dropbox.com/s...-2019%2017-20-45.MP4?dl=0

^ filmpje waar ik uitzoom op Safari van een webpagina en waar het scherm dus soms ineens naar links "springt"

[ Voor 9% gewijzigd door florejaen op 27-03-2019 17:41 . Reden: Link werkte niet ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Het lijkt er op dat het filmpje niet (geheel) is geupload naar iCloud, hij wil hier niet afspelen.

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• florejaen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07 16:30
Is normaal gedrag. Snap to center en snap to origin (linksboven) is onderdeel van de zoom reset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• florejaen
johnkeates schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 17:43:
Is normaal gedrag. Snap to center en snap to origin (linksboven) is onderdeel van de zoom reset.
Waarom is het dan niet consistent? Soms is het linksboven, soms center

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• florejaen
Voorbeeld in het midden van de pagina waar hij ineens naar links "springt": https://www.dropbox.com/s...jeml/glitch%20v2.MP4?dl=0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15:11
... ik zie het probleem niet? ja, wel het snappen, wat johnkeates ook al aangaf, maar dat is inderdaad normaal gedrag.

Waarom stoort dit je?

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• florejaen
Geronimous schreef op zondag 7 april 2019 @ 09:35:
... ik zie het probleem niet? ja, wel het snappen, wat johnkeates ook al aangaf, maar dat is inderdaad normaal gedrag.

Waarom stoort dit je?
Het "stoort" me dat het, in plaats van gewoon terug naar 100% zoom te gaan vanuit de uitgezoomde positie, soms random het hele scherm ineens eerst naar de linkerbovenhoek springt en dan de zoom-in pas doet (van uitgezoomd naar 100% terug).

Vind het vooral vreemd dat het soms wel "normaal" doet en soms ineens naar de linkerbovenhoek verspringt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 18-09 10:45
En wat verwacht je hier? Niemand hier kan dit voor je fixen, daarvoor moet je bij Apple zijn. Als ze het al niet zo bedoeld hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• florejaen
Thomas18GT schreef op zondag 7 april 2019 @ 17:52:
En wat verwacht je hier? Niemand hier kan dit voor je fixen, daarvoor moet je bij Apple zijn. Als ze het al niet zo bedoeld hebben.
Had eventueel een verklaring verwacht waarom het op die manier zich gedraagt, ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-09 20:59
florejaen schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 17:45:
[...]

Waarom is het dan niet consistent? Soms is het linksboven, soms center
Waarschijnlijk hangt dat af van waar je precies pincht.

The devil is in the details.

Pagina: 1