Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Windows dark mode uitschakelen in Mail

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• MadDogMcCree
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12-11 02:55
Ik heb de dark mode standaard aan staan, omdat ik dat fijner vind werken in mappen, echter sinds kort wordt ook de Mail app weergegeven in dark mode. Grote lappen tekst vind ik niet fijn lezen in dark mode, dus iedere keer kan ik op dat zonnetje klikken. Ook veel afbeeldingen in mails gaan er vanuit dat je een witte achtergrond gebruikt. Open ik een nieuw venster, dan moet ik weer opnieuw handmatig dark mode uitschakelen voor dat venster. Sluit ik het Mail venster, dan opnieuw is alles in dark mode bij het openen van Mail. Enorm irritant.

Is er een mogelijkheid om dit voor de mail app permanent uit te schakelen, zodat ik weer terug kan naar de situatie van een paar weken geleden? Het is nu 'alles of niets.

Edit: voor de duidelijkheid, ik wil de balken links in darkmode blijven gebruiken, echter de inhoud van de mails niet. Dat kan ik nu niet permanent uitschakelen.

[ Voor 10% gewijzigd door MadDogMcCree op 27-03-2019 15:39 ]

Alle reacties

• Yagermeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:56

Yagermeister

Bedrijfsprutser on call

Volgens mij is dat niet mogelijk omdat dit een onderdeel van Windows zelf is. Of je moet al een andere app gebruiken.

Je zou eventueel kunnen kijken in de instellingen van de mail app maar volgens mij staat daar niks van thema spullen.

-Te huur

• Soggney
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-11 14:16

Soggney

Zeekomkommer

Staat tussen de instellingen van de mail app, bij persoonlijke instellingen kan je kiezen tussen licht/donker of gebruik windows thema

edit: voor de duidelijkheid dit is een instelling voor de hele app. Dus links in de lijst donker en rechts in de mail de lichte mode kan niet

[ Voor 35% gewijzigd door Soggney op 27-03-2019 16:22 ]

Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory

• ralpje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09:31

ralpje

Deugpopje

Soggney schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 16:17:
Staat tussen de instellingen van de mail app, bij persoonlijke instellingen kan je kiezen tussen licht/donker of gebruik windows thema
In mijn (Engelse) mail app:

Darkmode in Mail app

Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer