Mijn vraag
Hallo,
ik heb een LENOVO C50-30 All in one PC.
Deze wil niet meer opstarten. Probleem is ontstaan nadat de PC updates installeerde. Update naar Windows 10.
Hij blijft telkens hangen op het zwarte scherm met de tekst LENOVO erop.
Ik heb al geprobeerd te booten vanaf een USB met Windows erop. Zonder succes.Hij komt gewoon niet verder.
Als ik bij het opstarten op F1 duw, kom in de Setup terecht. Daar heb ik de opstart volgorde aangepast .eerst de USB. Ook dit helpt niet. De USB wordt wel gezien.
Als ik op F12 duw bij de opstart krijg ik een kort keuzemenu hoe ik wil opstarten. C of USB maar ook hier komt de PC niet verder.
Ik vermoed dat er iets defect is. Wat weet ik niet. Moederbord ?
Iemand enig idee ?
Ik heb de achterkant open gemaakt maar zie niets los zitten.
Alvast bedankt voor de moeite.
Hallo,
ik heb een LENOVO C50-30 All in one PC.
Deze wil niet meer opstarten. Probleem is ontstaan nadat de PC updates installeerde. Update naar Windows 10.
Hij blijft telkens hangen op het zwarte scherm met de tekst LENOVO erop.
Ik heb al geprobeerd te booten vanaf een USB met Windows erop. Zonder succes.Hij komt gewoon niet verder.
Als ik bij het opstarten op F1 duw, kom in de Setup terecht. Daar heb ik de opstart volgorde aangepast .eerst de USB. Ook dit helpt niet. De USB wordt wel gezien.
Als ik op F12 duw bij de opstart krijg ik een kort keuzemenu hoe ik wil opstarten. C of USB maar ook hier komt de PC niet verder.
Ik vermoed dat er iets defect is. Wat weet ik niet. Moederbord ?
Iemand enig idee ?
Ik heb de achterkant open gemaakt maar zie niets los zitten.
Alvast bedankt voor de moeite.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2019 15:53 ]