Word Aardebeschermer en help mee om ecocide tot een internationale misdaad te maken: Eco Justice 💚🌍💚
Vraag
Alle reacties
Netflix zelf adviseert dat er minimaal 25Mbps door moet komen. Dus met die 30Mbps moet je genoeg hebben mits het ook als 30Mbps doorkomt en je met je andere apparaten geen gebruik maakt van het internet. Helaas heb ik zelf geen praktijkervaring, maar het zou moet lukken volgens mij.
Bepaald geen vergelijkbare situatie en sowieso een momentopname, maar toch:
Bij niets anders doen doen heb ik hier bij een speedtest 208Mb/s down, 20Mb/s up. Tijdens afspelen van House of Cards op zowel 4K TV als iPad pro: 186 down, iets minder dan 20 up.
Als je de 30 daadwerkelijk haalt en niet tegelijkertijd gaat online gamen of bittorrent laat lopen, lijkt het best te kunnen ja. Edit: nadruk op lijkt, nog geen reden om 1000+ euro uit te geven
Bij niets anders doen doen heb ik hier bij een speedtest 208Mb/s down, 20Mb/s up. Tijdens afspelen van House of Cards op zowel 4K TV als iPad pro: 186 down, iets minder dan 20 up.
Als je de 30 daadwerkelijk haalt en niet tegelijkertijd gaat online gamen of bittorrent laat lopen, lijkt het best te kunnen ja. Edit: nadruk op lijkt, nog geen reden om 1000+ euro uit te geven
[ Voor 16% gewijzigd door F_J_K op 27-03-2019 12:31 . Reden: laatste zin was onzinnig, weggeknipt ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Ik heb ook een 4K OLED maar na een maandje proberen de 4K variant van Netflix maar teruggeschaald naar Full HD. Ik zie nauwelijks verschil.StopEcocide schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 11:35:
Ik heb op dit moment een Internet Light abonnement van Tele2 maar wil upgraden naar een Basis abonnement (30Mb/s).
Zijn er hier mede-Tweakers die ervaringen hebben met het streamen van 4k content? Is dit überhaupt mogelijk op deze snelheid? Ik sta namelijk op het punt om een 4k oled televisie aan te schaffen. Helaas is Internet Extra (100Mb/s) niet mogelijk op mijn adres. Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen.
Ik wel trouwens, vooral ook de HDR er bij (ja ik weet het, staat er in principe los van maar toch). Maar dat is misschien iets offtopic, ik neem aan dat djdg het al bij iemand heeft geprobeerd
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Dank voor jullie reacties. Ik heb er veel aan!
Ik had vanmiddag ook klantenservice van Tele2 gebeld en die hadden bij de Technische Dienst geverifieerd of het mogelijk was, en inderdaad zoals hierboven gezegd: zolang ik niet ernaast ga gamen of op andere apparaten ook ga internetten moet het haalbaar zijn.
Ben een complete newbie in OLED land dus zal wel een wereld van verschil zijn met mijn oude televisietje.
Zometeen maar even terugbellen naar de klantenservice om te upgraden, want wilde eerst nog even op Tweakers onafhankelijk meningen horen.
Ik had vanmiddag ook klantenservice van Tele2 gebeld en die hadden bij de Technische Dienst geverifieerd of het mogelijk was, en inderdaad zoals hierboven gezegd: zolang ik niet ernaast ga gamen of op andere apparaten ook ga internetten moet het haalbaar zijn.
Ik heb nog niks bij anderen geprobeerdF_J_K schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 17:02:
Ik wel trouwens, vooral ook de HDR er bij (ja ik weet het, staat er in principe los van maar toch). Maar dat is misschien iets offtopic, ik neem aan dat djdg het al bij iemand heeft geprobeerd
Zometeen maar even terugbellen naar de klantenservice om te upgraden, want wilde eerst nog even op Tweakers onafhankelijk meningen horen.
Word Aardebeschermer en help mee om ecocide tot een internationale misdaad te maken: Eco Justice 💚🌍💚
Pagina: 1