Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi!

Voor een poolbiljart toernooi willen we graag een livestream tafel uitzenden via ons YouTube account.

Nu heb ik een Nikkei Extreme X4s actioncam die ik hiervoor wil gebruiken.

Het probleem is alleen dat ik hem niet als primaire webcam op mijn computer (Medion Akoya
) kan krijgen.

Met dit verhaal ben ik ook naar de mediamarkt gegaan en de medewerker daar was overtuigd dat het moest lukken, ook zonder HDMI kabeltje.(dus alleen de usb/oplaad kabel)

enig idee?
Dank je wel
Groeten Jeroen

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-09 18:03

Barrycade

Through the...

De vraag is of je zo'n camera voor een poolbiljard uitzending wil gebruiken. Ballen die in bochtjes door het beeld gaan... ;)

Maar geeft je camera een keuze als je 'm aansluit op je pc hoe je 'm wil gebruiken? Bij mijn actioncam (SJnogwat) geeft ie aan of Mass Storage of Webcam. Als dat laatste niet gebeurt bij je camera zal het niet lukken.

Wel lief dat je denkt dat een MediaMarkt medewerker het dan wel zal weten... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roloxkit
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 20-03 10:39
Als die is verbonden, kan je dan wel de foto's en video's bekijken? In de handleiding staat inderdaad iets van "Charging Mode: Foto's en videos vanaf de computer maken" dus er zit wel kans in dat het lukt.

Verder denk ik dat niet veel mensen er plezier van hebben om naar biljart te kijken via een actioncam. Een webcam van een paar tientjes zou al een stuk beter moeten zijn.