Gaan roamingkosten uit je D* Allin belbundel?

Pagina: 1
Acties:

• Mark_V
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 06-06-2022
Ik ga dus naar het buitenland en ik heb nog bijna 80 gulden in mijn allinbundel zitten. Kan ik hier mijn roaminggesprekken (inderdaad, de belminuten) in griekenland mee betalen? Op de d* site staat er niks over en ik heb de klantenservice geprobeerd te bellen, maar die heb ik na een kwartier wachten maar opgehangen.

Alvast bedankt!

Verwijderd

ik neem aan dat je belminuten enz bedoeld.. in t buitenland krijg je aparte rekening over je daar gebelde kosten.. dus heb je niks aan belminuten enz

• Mark_V
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 06-06-2022
Gvd, das behoorlijk balen. Goed dat je het zegt, anders had ik ff voor 80 piek gaan bellen, die ik dan gewoon zelf had moeten betalen.

Maar ik heb nog een prepaid van telfort met 66 gulden betegoed erop (driemaal raden hoe ik eraan kom). Daar kan je toch ook mee in het buitenland bellen tot hij op is? Of is bellen met prepay in het buitenland mega-duur (>3piek ofzo)?

Verwijderd

Het ligt er maar aan wat voor allin abonnement je hebt, is ie van na -geloof ik- september vorig jaar, dan zit alles erin.
Waarom Allin?
[..]
Ik wil een bundel die alle kosten dekt (waaronder de kosten van SMS, voicemail en internationale gesprekken)

Verwijderd

Op woensdag 25 juli 2001 14:18 schreef johnny appleseed het volgende:
Het ligt er maar aan wat voor allin abonnement je hebt, is ie van na -geloof ik- september vorig jaar, dan zit alles erin.
[..]
internationale gesprekken die je voert vanuit ned neem ik aan :?

Verwijderd

mocht je toch nog met je prepay bellen:

gebeld worden fl. 1,10
bellen naar zone 1: fl. 2,20
bellen naar zone 2: fl. 3,31

zone 2 is als je belt naar andere werelddelen azie, australie enz

Verwijderd

Op woensdag 25 juli 2001 14:19 schreef mafiasven het volgende:

[..]

internationale gesprekken die je voert vanuit ned neem ik aan :?
Ik heb het nog ff nagezocht en volgens mij heb je idd toch gelijk.
Sja, als ze zeggen alle kosten dan neem ik ook aan alle kosten :)
Voor de zekerheid kun je gewoon ff bellen met dutchtone, maar dan dat nummer voor niet-klanten (als ze dat nog hebben), dan heb je ineens geen wachtrij meer ;)

Info over bellen in het buitenland met dutchtone: hier
Idem, maar dan voor Telfort: hier

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
d* allin abonnemnt staat voor all in(clusief)

alle kosten die je maakt worden in mindering gebracht van je belbundel, dus ook bellen en gebeld worden in het buitenland.

je moet wel even nakijken wat voor een abonnement je precies hebt. staat op je factuur een allin 2 abonnement vermeld, dan werk jij nog met minuten en dan worden die gesprekken later alsnog apart in rekening gebracht. staat er op je factuur bijv. allin 180, dan heb je een nieuwe bundel en wordt alles dus met je belbundel verrekend...
Pagina: 1