Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Gezocht: In-ear Bluetooth koptelefoon onder €75

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• Balance
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 10:09
Ik zoek een?
Een draadloze koptelefoon binnen deze filters. Bluetooth en in-ear dus. Hoeven geen losse ear buds te zijn, een kabeltje ertussen is prima.

Wat is je budget?
Maximaal €75, maar enkel als het serieuze meerwaarde over de €40-€50 koptelefoons.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Voornamelijk muziek luisteren tijdens studie en sporten, via Spotify Premium (320 kbit/s Ogg Vorbis). Zo nu en dan een serie o.i.d. Wordt gebruikt i.c.m. Samsung Galaxy S7, die aptX ondersteund. Voorkeur dus voor een koptelefoon die aptX ondersteund. Ik wil er graag een werkdag mee kunnen doen, dus 8 uur accu op normaal volume is een pre.

Wat heb je zelf al gevonden?
In willekeurige volgorde:Via de Rentepuntenwinkel kan ik ook een JBL Everest 150 voor €79 aanschaffen.

Welke vragen heb je hier nog over?
Normaal kom ik zelf wel uit dit soort aankoopbeslissingen op basis van specificaties en reviews, maar er is toch relatief weinig harde data te vinden over dingen als accuduur en codecs, terwijl kwaliteit en pasvorm erg persoonlijk is. Een paar pointers in de goede richting zouden erg gewaardeerd worden! :)

[Voor 4% gewijzigd door Balance op 27-03-2019 00:01]

Alle reacties

• DjVe
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 28-02 21:12

DjVe

Hatsaflats!

Ik zou zeggen een ZS6 met de aptx bluetooth kabel + goede foams. Ben je voor minder klaar en klinkt waanzinnig goed!

• zacht
  • Registratie: januari 2006
  • Niet online
Kijk goed naar het ontwerp. Ik zie nog heel veel bt's waar de accu en/of de bediening letterlijk aan je oor bungelt. Gewicht dat aan je oordopjes trekt is niet lekker naar mijn mening. De JBL t110bt heb ik zelf, daar ligt de bediening op je schouders, ideaal. Qua geluid kun je echter wel wat beters krijgen.

Heeft Maurice de Hond daar verstand van?

• Balance
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 10:09
@DjVe KZ ZS6 is een interessant concept! Is ook in Nederland te verkrijgen?

@zacht Heb inderdaad een set oortjes gehad die dat deden, daarom ook liever geen earbuds. Wat vind je van de geluidskwaliteit van de T110BT?

• JDV808
  • Registratie: april 2016
  • Laatst online: 25-02 15:42
Ik heb zelf meerdere kz earbuds. En moet zeggen dat ik zeer onder de indruk ben. Ze klinken veel beter dan mijn oude sennheiser momentum oordopjes. Aanrader om te proberen.

• zacht
  • Registratie: januari 2006
  • Niet online
Balance schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 19:22:

@zacht Heb inderdaad een set oortjes gehad die dat deden, daarom ook liever geen earbuds. Wat vind je van de geluidskwaliteit van de T110BT?
Voor de prijs prima, maar voor een paar tientjes meer heb je echt een stuk beter geluid.

Heeft Maurice de Hond daar verstand van?

Pagina: 1

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True