Ik heb hier een vreemd probleem: sinds ik ben overgestapt van ISP (Ziggo naar Online.nl) werkt de PPTP VPN-server in de TP-link Archer C7 router niet meer 
Als ik via mijn Android 9.0 smartphone verbinding maak komt de VPN-verbinding wel tot stand, maar is er geen dataverkeer mogelijk. Een lokale webserver vanuit de browser bereiken werkt niet.
Het enig doel van deze VPN is om een lokale website te benaderen buitenshuis.
Uiteraard is in de Android smartphone het IP-adres van de server aangepast aan de nieuwe situatie.
Het modem staat uiteraard in bridge-mode.
In de server v/d Archer C7 is weinig in te stellen:

De instellingen in de smartphone (cliënt):

De handmatige DNS-server en zoekdomein is gedaan om de lokale website bereikbaar te maken. Deze website kan niet via IP-adres worden opgevraagd (webserver doet aan hostnaam-gebaseerde servering).
Als ik via mijn Android 9.0 smartphone verbinding maak komt de VPN-verbinding wel tot stand, maar is er geen dataverkeer mogelijk. Een lokale webserver vanuit de browser bereiken werkt niet.
Het enig doel van deze VPN is om een lokale website te benaderen buitenshuis.
Uiteraard is in de Android smartphone het IP-adres van de server aangepast aan de nieuwe situatie.
Het modem staat uiteraard in bridge-mode.
In de server v/d Archer C7 is weinig in te stellen:

De instellingen in de smartphone (cliënt):

De handmatige DNS-server en zoekdomein is gedaan om de lokale website bereikbaar te maken. Deze website kan niet via IP-adres worden opgevraagd (webserver doet aan hostnaam-gebaseerde servering).