Fornuis groep maken

Pagina: 1
Acties:
  • 400 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1195712

Topicstarter
Hallo ik ben nieuw op deze site,

Als ik mijn schakelaar in druk dan valt mijn groep uit.
Ik heb ontdekt dat er 2 groepen in mijn woonkamer zijn. De schakeldraad gaat naar de juiste centraaldoos, en mijn fase draad gaat naar mijn andere centraal doos.

Is het mogelijk dat ik de twee groepen samen voeg met een kook automaat ?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowwan
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:30
Alles is mogelijk, maar uit je vraagstelling leid ik al een beetje af dat je weet dat dit niet de bedoeling is :). Ook denk ik niet dat het je probleem op lost, al deze groepen komen uiteindelijk op dezelfde fase uit). Meerdere centraaldozen zegt ook niks over het aantal groepen...

Draai de lamp er eens uit, schakelt de groep dan nog uit?

[ Voor 9% gewijzigd door Rowwan op 26-03-2019 21:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kabeltjekabel
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 13-02-2021
Welke schakelaar? Van een lamp? Wat valt er uit? Foto van groepenkast aub.

Wat jij beschrijft is gewoon één groep met centraaldoos en extra lamppunt. Fase (Bruin) komt van de centraaldoos en gaat na de schakelaar verder als schakeldraad (zwart) naar de lamp.

Nee, niet koppelen. Voor kooktoestel aparte leiding (19mm) leggen en kookgroep/ krachtgroep toevoegen.

Bij foto van groepenkast de streepjescode op de meter blurren

[ Voor 5% gewijzigd door kabeltjekabel op 26-03-2019 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kabeltjekabel
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 13-02-2021
@Anoniem: 1195712 Ga je de gestelde vragen nig beantwoorden? Of heb je je antwoord al gevonden? Wel zo fijn om nog wat terug te horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16:05
Dit is wel heel mager als topic. We hebben al een heel regiment aan kookplaattopics de laatste tijd. Steek je licht eens op in dit topic: Het grote topic voor Elektra huisinstallaties - Deel 1. Hier staan alle basics uitgelegd m.b.t. een huisinstallatie. En als je er geen kijk op hebt, kan je er beter vanaf blijven. :) Vandaar een slotje.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Dit topic is gesloten.