Ik heb een router maar heb de stekker niet meer maar ik heb wel een soortgelijke stekker maar de router moet 12V 1.5A hebben en de adapter levert 12V 2.0A en mijn vraag was of dit oke was om te gebruiken voor mijn router
Controleer wel even of het wel hetzelfde type adapter is (wisselspanning /gelijkspanning) en in het geval van gelijkspanning of de polen wel juist zijn (+/-).
⛔ Trackers of betalen ⛔
Meten met een multimeter is dan het makkelijkst.
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Ja maar dat zal toch wel werken het is gewoon een rond pinnetje en de ene is 12v 2.0a en de andere 12v 1.5a
Pinnetje kan de plus of de min zijn. Als die omgewisseld zijn heb je alsnog een probleem.
Belangrijk is zelfde voltage en zelfde aansluiting van de pinnen. Staat er op, icoontje ziet er uit als
---( @---
Belangrijk is zelfde voltage en zelfde aansluiting van de pinnen. Staat er op, icoontje ziet er uit als
---( @---
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
En wie weet heeft die chinese de + buiten zitten en de - binnen, in tegenstelling tot jouw router. Die krijgt dan -12V en zegt
poef

Als het goed is staat de polariteit van de connector ook op het label aangegeven.
Ja maar niet allemaal hetzelfde aangesloten. Soms is de polariteit omgedraaid. Dat staat echt best wel duidelijk op de adapter zelf trouwens.Verwijderd schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 19:54:
Het is gewoon zoon pin van 12v dc doe worden toch allemaal het zelfde gemaakt

Dat moet je nakijken op je apparaat, wat hij verwacht dat je aansluit. Maar positief is in ieder geval wel de standaard dus gaat 99,5% zeker werken
'Let's eat Grandma!' or, 'Let's eat, Grandma!'. Punctuation saves lives.
Als de ledstrip waar je die op aansluit dat ook heeft wel. Anders probeer je het gewoon zolang het puur alleen de ledstrip is die je aansluit, (dus de plug met een draadje direct op de strip gesoldeerd zit) kan er weinig kapot aan.
[ Voor 4% gewijzigd door -36- op 26-03-2019 20:09 ]
Pagina: 1