Updates vanaf intro-datum of vanaf aankoopdatum consument?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elseve
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 31-03-2019
Mijn vraag

Nokia is (net als enkele andere merken) sterk in het snel leveren van systeem- en beveiligingsupdates. Omdat ik voor mijn partner een kleinere middleclass smartphone met snelle updates zocht, kwam ik uit bij de Nokia 5.
Hoelang krijgt deze updates: 2 jaar systeemupdates en 3 jaar beveiligingsupdates VANAF INTRODUCTIEDATUM (mondiaal? of in NL?) of 2 resp. 3 jaar VANAF MOMENT AANKOOP DOOR CONSUMENT?
De Nokia 5 is nl. in 2017 al op de markt gebracht. Heb je dan t/m 2019 resp. 2020 updates? OF t/m 2021 resp. 2022??

Relevante software en hardware die ik gebruik
Vaak wordt de Nokia 5 nog met Android 7 geleverd.
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb specificaties en leverbaarheid bekeken. Ook de Wileyfox Swift x2 en de Xiaomi vond ik interessant(er), maar die zijn alleen via Duitsland leverbaar volgens mijn informatie. Dat vind ik een nadeel ivm. garantie, parallelimport, enz.
...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:13

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Elseve aangezien dit Android toestellen betreffen, schopje van WAO naar AND.

Zou je tevens even willen aangeven of het aankoopadvies betreft of alleen een vraag over updates.

Om in te gaan op je vraag. Het termijn geldt altijd vanaf de introductie / verkoopdatum, (helaas) dus niet vanaf het aankoop moment door de consument.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elseve
Mijn vraag betreft vooral de updates, reviews over de Nokia 5 heb ik al heel veel gevonden!
Maar als ie nog maar kort updates krijgt, dan heeft iemand misschien een tip voor een nieuwere kleine midrange android smartphone!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:13

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Elseve schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 13:45:
dan heeft iemand misschien een tip voor een nieuwere kleine midrange android smartphone!
Dus toch aankoopadvies? ;)

Lees even Welkom in Aankoopadvies Tablets en Telefoons door en maak dan even een nieuw topic aan in Aankoopadvies Tablets en Telefoons, je krijgt dan een template te zien. Wanneer je dat volledig invult kunnen we je een stuk beter adviseren.

[ Voor 3% gewijzigd door rens-br op 27-03-2019 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elseve
Dank je, Rens, voor je informatie.
Ik vermoedde al dat het vanaf de datum van introductie was!
Maar is het dan de datum van de introductie van het model in NEDERLAND, of de allereerste introductie wereldwijd? In Nederland volgt zo'n introductie vaak pas laat....

[ Voor 75% gewijzigd door Elseve op 27-03-2019 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChinaGeek
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 17-05-2021
Elseve schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 13:51:
Dank je, Rens, voor je informatie.
Ik vermoedde al dat het vanaf de datum van introductie was!
Maar is het dan de datum van de introductie van het model in NEDERLAND, of de allereerste introductie wereldwijd? In Nederland volgt zo'n introductie vaak pas laat....
Onzin, dat scheelt maximaal enkele weken, als het überhaupt al scheelt, bovendien komt het niet op een week aan.

[ Voor 4% gewijzigd door ChinaGeek op 27-03-2019 14:01 ]

Pagina: 1