verkopers blokkeren/filteren

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
is het mogelijk om sommige verkopers/handelaren te blokkeren/filteren zodat ik hun advertenties niet zie? ik weet dat deze discussie vaak is geweest op tweakers, ik wil de discussie niet opnieuw starten. ik wil alleen weten of deze functionaliteit er ingebouwd kan worden?

zo kan verder iedereen adverteren en de gebruiker zelfs beslissen met wie die zaken wil doen :)

sommige adverteren met oninteressante prijzen wat vervuiling veroorzaakt in de categorieen waar ik vaak op kijk. toevallig plaatsen deze mensen de meeste advertenties waardoor ik de goede deals mis :)

voorbeeld: ik wil op de naam van die persoon klikken en een vakje aanvinken met: 'ik wil geen advertenties van deze gebruiker zien'

[ Voor 54% gewijzigd door Farabi op 26-03-2019 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
@Hamazaki Heb je het nou over V&A of de PW? Ik vermoed V&A maar wellicht handig om dat wel even te vermelden ;)

[ Voor 43% gewijzigd door Room42 op 26-03-2019 22:57 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is wel handig in beide

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
Room42 schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 22:56:
@Hamazaki Heb je het nou over V&A of de PW? Ik vermoed V&A maar wellicht handig om dat wel even te vermelden ;)
Eigenlijk V&A, maar waarom ook de PW niet?

Alhoewel ik het wel kan begrijpen waarom het niet bij de PW kan = verdienmodel tweakers.

[ Voor 14% gewijzigd door Farabi op 26-03-2019 23:05 ]