Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk games spelen voorlopig op 1080p 144hz scherm, ik wil de top games van het moment kunnen spelen op ultra.
Wat mag het systeem gaan kosten?
~ €1500,- Ga hem zelf in elkaar zetten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Scherm, voeding één 1TB harde schijf en toetsenbord en muis neem ik mee van vorige PC:
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
RTX 2070 / RTX 2080, RAM met RGB en paar RGB fans in de kast, liefst heb ik ook dat het licht in een soort waves heen en weer gaan. Eventueel een waterkoeler op de CPU als dit niet te duur is.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Wil eens een AMD processor proberen, ik hoor goede verhalen hierover, voor de rest heb ik niet echt een merk voorkeur.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik vind het belangrijk dat het systeem mooi oogt, met wat RGB er in verwerkt. Het mag van mij ook best een Micro ATX formaat zijn, moet niet te lawaaiig zijn en het energieverbruik maakt me vrij weinig uit. Kast moet makkelijk te cable-managen zijn.
Ga je overklokken?
Ik ben zeker van plan om te gaan overklokken.
Wat verwacht je van ons?[i]
Graag zou ik dus (met mijn wensen) willen weten wat jullie anders zouden doen en/of fraaie toevoegingen aan het systeem en dus inderdaad misschien componenten die een betere prijs-kwaliteit verhouding hebben. Ik doe graag inspiratie op! Bedankt voor jullie tijd en moeite!
Ook zoek ik nog een speaker-setje, tips zijn welkom
Hieronder een lijstje met wat ik zelf heb samengesteld:
Voornamelijk games spelen voorlopig op 1080p 144hz scherm, ik wil de top games van het moment kunnen spelen op ultra.
Wat mag het systeem gaan kosten?
~ €1500,- Ga hem zelf in elkaar zetten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Scherm, voeding één 1TB harde schijf en toetsenbord en muis neem ik mee van vorige PC:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Samsung Spinpoint F3 HD103SJ, 1TB | € 0,- | € 0,- |
| 1 | AOC g2460Pqu Zwart | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Corsair HX750W | € 0,- | € 0,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 0,- | |
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
RTX 2070 / RTX 2080, RAM met RGB en paar RGB fans in de kast, liefst heb ik ook dat het licht in een soort waves heen en weer gaan. Eventueel een waterkoeler op de CPU als dit niet te duur is.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Wil eens een AMD processor proberen, ik hoor goede verhalen hierover, voor de rest heb ik niet echt een merk voorkeur.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik vind het belangrijk dat het systeem mooi oogt, met wat RGB er in verwerkt. Het mag van mij ook best een Micro ATX formaat zijn, moet niet te lawaaiig zijn en het energieverbruik maakt me vrij weinig uit. Kast moet makkelijk te cable-managen zijn.
Ga je overklokken?
Ik ben zeker van plan om te gaan overklokken.
Wat verwacht je van ons?[i]
Graag zou ik dus (met mijn wensen) willen weten wat jullie anders zouden doen en/of fraaie toevoegingen aan het systeem en dus inderdaad misschien componenten die een betere prijs-kwaliteit verhouding hebben. Ik doe graag inspiratie op! Bedankt voor jullie tijd en moeite!
Ook zoek ik nog een speaker-setje, tips zijn welkom
Hieronder een lijstje met wat ik zelf heb samengesteld:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 5 2600 Wraith Boxed | € 162,66 | € 162,66 |
| 1 | Gigabyte X470 Aorus Ultra Gaming | € 123,95 | € 123,95 |
| 1 | MSI GeForce RTX 2070 Gaming Z 8G | € 616,60 | € 616,60 |
| 1 | NZXT H500 Wit | € 73,96 | € 73,96 |
| 1 | G.Skill Trident Z RGB F4-3600C18D-16GTZRX | € 150,- | € 150,- |
| 1 | Intel 660p 1TB | € 118,- | € 118,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.245,17 | |