Ik heb een tijdje terug ook al een topic gemaakt met betrekking tot de aanschaf van een nieuwe pc.
Op dat moment twijfelde ik nog en was het budget niet helemaal duidelijk.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ga het systeem voornamelijk gebruiken voor gaming op 4K. Nu speel ik vooral leauge of legend en fallout 4, subnautica. . 76. Ik wil in de toekomst toch ook andere spellen zoals division 2, rage, metro ect gaan spelen.
Daarnaast doe ik af en toe nog wat met sony acid pro
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb een budget van 2500. Dit is inclusief 2 nieuwe schermen
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb nog een asus xonar dx2 geluidskaart die mee gaat. Tevens heb ik nog een 2 tal cd rom drives die ik wil blijven gebruiken. Vandaar ook de keuze in de behuizing
EVT gaat er nog een HD (sata) mee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Het moet wel aardig overeen komen Ik heb namelijk de BBG aangehouden van januari,.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen specifiek merkvoorkeur.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
In de kast zou wik graag een window hebben.
Ik wil ook gaan gamen op 4K. Ik zit zo'n 60 cm van het scherm af. Tevens heb ik niet meer als 48 cm ruimte in de hoogte om een scherm kwijt te kunnen.
Ik heb wat keuzes gemaakt in afwijking met de BBG vanwege reviews en geluid. De voorkeur gaat uit naar wat stiller.
Ga je overklokken?
IK ga voor de standaard instellingen. Zal het systeem zelf laten overklokken indien dit kan.
Wat verwacht je van ons?
Ik heb de BBG aangehouden. Deze is van januari. Zijn er wijzigen, of misschien niet het moment om over te stappen ivm het uitkomen van nieuwe hardware? Ik heb specifiek voor de SSD gekozen omdat ik nogal wat spellen heb waarbij grote bestanden van de schijf worden geladen en ik wil dat dit snel gebeurd.
Heb ik zaken over het hoofd gezien?
De keuze mbt scherm is redelijk vast vanwege de afmetingen
Op dat moment twijfelde ik nog en was het budget niet helemaal duidelijk.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ga het systeem voornamelijk gebruiken voor gaming op 4K. Nu speel ik vooral leauge of legend en fallout 4, subnautica. . 76. Ik wil in de toekomst toch ook andere spellen zoals division 2, rage, metro ect gaan spelen.
Daarnaast doe ik af en toe nog wat met sony acid pro
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb een budget van 2500. Dit is inclusief 2 nieuwe schermen
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb nog een asus xonar dx2 geluidskaart die mee gaat. Tevens heb ik nog een 2 tal cd rom drives die ik wil blijven gebruiken. Vandaar ook de keuze in de behuizing
EVT gaat er nog een HD (sata) mee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Het moet wel aardig overeen komen Ik heb namelijk de BBG aangehouden van januari,.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen specifiek merkvoorkeur.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
In de kast zou wik graag een window hebben.
Ik wil ook gaan gamen op 4K. Ik zit zo'n 60 cm van het scherm af. Tevens heb ik niet meer als 48 cm ruimte in de hoogte om een scherm kwijt te kunnen.
Ik heb wat keuzes gemaakt in afwijking met de BBG vanwege reviews en geluid. De voorkeur gaat uit naar wat stiller.
Ga je overklokken?
IK ga voor de standaard instellingen. Zal het systeem zelf laten overklokken indien dit kan.
Wat verwacht je van ons?
Ik heb de BBG aangehouden. Deze is van januari. Zijn er wijzigen, of misschien niet het moment om over te stappen ivm het uitkomen van nieuwe hardware? Ik heb specifiek voor de SSD gekozen omdat ik nogal wat spellen heb waarbij grote bestanden van de schijf worden geladen en ik wil dat dit snel gebeurd.
Heb ik zaken over het hoofd gezien?
De keuze mbt scherm is redelijk vast vanwege de afmetingen
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 7 2700X Wraith Boxed | € 314,14 | € 314,14 |
| 1 | MSI B450 Tomahawk | € 105,- | € 105,- |
| 1 | Gigabyte GeForce RTX 2080 Windforce 8G | € 728,- | € 728,- |
| 1 | Seagate Barracuda Compute 2,5", 2TB | € 75,05 | € 75,05 |
| 1 | Zalman R1 Zwart | € 49,50 | € 49,50 |
| 2 | LG 24UD58-B Zwart | € 235,95 | € 471,90 |
| 1 | Scythe Mugen 5 PCGH Edition | € 48,05 | € 48,05 |
| 1 | Kingston HyperX Predator HX433C16PB3K2/16 | € 113,70 | € 113,70 |
| 1 | Corsair RM550x (2018) Zwart | € 81,- | € 81,- |