Vraag

• tweak797
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-03-2024
Ik zoek een?
Android telefoon met side / front fingerprint. Het liefst ook een recent model met het oog op software updates.

Het toestel is voor mijn moeder; door haar reuma heeft zij moeite met een fingerprint reader op de achterzijde, terwijl ze de functie zelf wel zou willen gebruiken.

budget?
<300

Wat heb je zelf al gevonden?
de Samsung a7 (2018) lijkt tot dusver de enige optie, maar het is lastig te zoeken op deze specifieke eis.

Alvast bedankt :)

Alle reacties

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 00:57
Je zou zeker in de winkel even kunen kijken wat er fysiek ligt, kun je ook testen hoe goed deze werkt.

Is vingerafdruk noodzaak, of zou een alternatief als Gezicht scan of Iris scan ook werken, dan zou je keuze namelijk groter worden.

• Verona27
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-11 12:49
Eventueel nog even afwachten tot de Sony Xperia 10, die is nu 331 en heeft een side scanner en recenter ga je het niet echt krijgen van in ieder geval Sony op dit moment.

Verwijderd

One plus 3t. Via marktplaats 150 tot 200 euro

• .Redman.
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-11 10:56
Meizu 15 Lite (https://www.gsmarena.com/meizu_15_lite-9158.php)

Vanaf AliExpress < €200,- inclusief verzending, BTW en inklaringskosten.

• tweak797
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-03-2024
Bedankt voor de suggesties tot dusver.
swhnld schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 17:04:
Je zou zeker in de winkel even kunen kijken wat er fysiek ligt, kun je ook testen hoe goed deze werkt.

Is vingerafdruk noodzaak, of zou een alternatief als Gezicht scan of Iris scan ook werken, dan zou je keuze namelijk groter worden.
We kijken waar mogelijk in de winkel hoe het voelt, en de Samsung die ik noemde voelde goed - maar er lag verder weinig dat voldeed.

Gezicht / iris Scan heb ik weinig ervaring mee, maar sluit ik niet uit. Het is meer dat een front vingerafdruk goed beviel (maar steeds minder wordt toegepast), en een aan de zijkant ook geschikt lijkt te zijn maar vrij zeldzaam is.

• Cooni
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 10-11 09:44
Moto G6 Plus? Vingerafdrukscanner op de voorzijde en momenteel (inclusief €50 cashback) €165 bij Bol.com.

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 00:57
tweak797 schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 18:44:
Bedankt voor de suggesties tot dusver.

[...]
Gezicht / iris Scan heb ik weinig ervaring mee, maar sluit ik niet uit. Het is meer dat een front vingerafdruk goed beviel (maar steeds minder wordt toegepast), en een aan de zijkant ook geschikt lijkt te zijn maar vrij zeldzaam is.
Front vingerafdruk is weer op de weg terug, onder het scherm in de S10, Oneplus 6T e.a. modellen, maar die zitten boven je budget nog...
Pagina: 1