Ik ben bezig met een nieuwe pc met Windows 10 pro inrichten en heb als laatste Spotnet geïnstalleerd. Dat werkte prima, maar ergens bij het tunen van de pc is er daarna iets mis gegaan waardoor er in Spotnet geen afbeeldingen meer zichtbaar zijn. Ik heb Spotnet opnieuw geïnstalleerd nadat ik het had verwijderd met de spotnet removal tool, heb firewall en antivirus (ESET) uitgeschakeld en zo'n beetje alles teruggedraaid aan tuning, echter zonder resultaat. Ergens moet er iets fout staan, maar de opties die ik me kan indenken zijn op.
Helaas ben ik niet zo slim geweest op tijd een systeemherstel te maken, teveel vertrouwen in mezelf, duidelijk. Het enige aan systeemherstel is onmiddellijk na de installatie, maar daarna is er weer heel veel geïnstalleerd dat ik graag niet opnieuw zou willen installeren.
Vandaar mijn laatste redmiddel, de hulp van mijn vrienden de Tweakers.
Heeft er iemand een suggestie waar dit probleem in zit?
ik stel jullie input zeer op prijs.
ps: Ik heb geprobeerd te registreren voor het spotnet forum, maar ze hebben schijnbaar een probleem met de site waardoor dat niet gaat.
...
Helaas ben ik niet zo slim geweest op tijd een systeemherstel te maken, teveel vertrouwen in mezelf, duidelijk. Het enige aan systeemherstel is onmiddellijk na de installatie, maar daarna is er weer heel veel geïnstalleerd dat ik graag niet opnieuw zou willen installeren.
Vandaar mijn laatste redmiddel, de hulp van mijn vrienden de Tweakers.
Heeft er iemand een suggestie waar dit probleem in zit?
ik stel jullie input zeer op prijs.
ps: Ik heb geprobeerd te registreren voor het spotnet forum, maar ze hebben schijnbaar een probleem met de site waardoor dat niet gaat.
...