Spotnet 1905 - Geen afbeeldingen zichtbaar

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• realphoenikx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 01-06 00:23
Ik ben bezig met een nieuwe pc met Windows 10 pro inrichten en heb als laatste Spotnet geïnstalleerd. Dat werkte prima, maar ergens bij het tunen van de pc is er daarna iets mis gegaan waardoor er in Spotnet geen afbeeldingen meer zichtbaar zijn. Ik heb Spotnet opnieuw geïnstalleerd nadat ik het had verwijderd met de spotnet removal tool, heb firewall en antivirus (ESET) uitgeschakeld en zo'n beetje alles teruggedraaid aan tuning, echter zonder resultaat. Ergens moet er iets fout staan, maar de opties die ik me kan indenken zijn op.

Helaas ben ik niet zo slim geweest op tijd een systeemherstel te maken, teveel vertrouwen in mezelf, duidelijk. Het enige aan systeemherstel is onmiddellijk na de installatie, maar daarna is er weer heel veel geïnstalleerd dat ik graag niet opnieuw zou willen installeren.

Vandaar mijn laatste redmiddel, de hulp van mijn vrienden de Tweakers.
Heeft er iemand een suggestie waar dit probleem in zit?
ik stel jullie input zeer op prijs.

ps: Ik heb geprobeerd te registreren voor het spotnet forum, maar ze hebben schijnbaar een probleem met de site waardoor dat niet gaat.
...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yagermeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 31-05 12:27

Yagermeister

Bedrijfsprutser on call

Misschien is het even handig om aan te geven wat je precies hebt getuned? Daarbij wat zie je staan ipv de plaatjes? Is het een rood kruisje of iets anders?

-Te huur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• realphoenikx
Yagermeister schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 16:57:
Misschien is het even handig om aan te geven wat je precies hebt getuned? Daarbij wat zie je staan ipv de plaatjes? Is het een rood kruisje of iets anders?
Dank voor je antwoord. Echter is dat juist het probleem. Ik heb toen zo'n beetje door alle instellingen lopen bladeren. Ik heb natuurlijk weer geprobeerd op dezelfde manier terug te bladeren, maar zonder resultaat. In mijn geval zie ik een zwart kruisje, geen rode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yagermeister

Yagermeister

Bedrijfsprutser on call

Ik zou bijna zeggen dat het een caching probleem is waardoor de plaatjes niet laden. Kijk eens of je ergens in spotnet iets van een cache hebt wat je kunt leeg mieteren. Mogelijk dat je daarmee het probleem kunt oplossen. Herinstallatie zal niet helpen als je de oude cache nog steeds actief hebt namelijk.

-Te huur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• realphoenikx
Daarom heb ik ook de spotnet removal tool gebruikt. Maar volgens jou is dat niet voldoende?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yagermeister

Yagermeister

Bedrijfsprutser on call

Ik ken de tool eerlijk gezegd niet dus ik durf eigenlijk niet te zeggen of die ook daadwerkelijk alles weg haalt. Je zou eens kunnen kijken of je de opslag locatie kunt achterhalen. Ik gok dat die in de programdata map staat ergens.

-Te huur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harper
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 24-05 18:24
Spotnet removal tool zou voldoende moeten zijn om spotnet volledig te verwijderen. Vraag me af of het dus een probleem in spotnet zelf is.
Alhoewel Spotnet v2 niet echt aan te bevelen is zou je kunnen proberen die naast Spotnet Classic te installeren en kijken of die ook problemen geeft. Spotnet v2 werkt anders, maar gebruikt wel dezelfde database.
Voor support zou je ook het Spotnet forum kunnen proberen. https://www.spot-net.nl/forums
Pagina: 1