wie mag ik interviewen?

Pagina: 1
Acties:
  • 78 views sinds 30-01-2008

• 0siris
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22-08 17:19
Tja. Beetje rare topic, misschien ook wel in verkeerde forum, maar daar komt-ie:

Voor een opdracht voor school die ik in de vakantie MOET maken, moet uit het bedrijfsleven een aantal mensen interviewen: 2 die werkzaam zijn binnen bedrijfskundige iformatica en 2 binnen de hogere informatica.

Dat valt nog niet mee, want een hoop mensen reageren niet op mailtjes of zijn met vakantie. Als ik dit vak heb gehaald (het vak is een soort beschouwing op het beroepenveld), heb ik eindelijk mijn propedeuse binnen, dus wie helpt mij? ik mag de interviews niet via mail of telefoon plegen, dus ik kom hoogstpersoonlijk langs (met taart!). De strekking van de vragen: opleiding-verwachtingen-aansluiting tussen opleiding en huidige werk, nou ja, dat soort dingen. Kan in een half uurtje voorbij zijn.

Omdat ik persoonlijk kom interviewen (ik neem fototoestel mee!), zou het leuk zijn als het een klein beetje in de buurt is, bijv. zo'n beetje in de driehoek utrecht-apeldoorn-eindhoven :)

Ik vraag dus niet naar mensen die in hun vrije tijd de computer van de buren repareert, maar iemand die echt in zijn/haar onderhoud voorziet via de IT, na een voltooide opleiding BI/HI.
Als je serieus mee wil werken (PPLLLEEEAASEEE!!!), mail mij dan: gertjan@osiris.hexon.cx
Alvast enorm bedankt!

ach...in een volgend leven lach je er om!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Wat moet dit in SA??? Dit is weer zo'n topic dat alleen voor de topicstarter nuttig is en in het verkeerde forum is gepost...

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Dit topic is gesloten.