Hallo,
Al een tijdje heb ik last van dat mijn beeld steeds vastloopt. Soms gaat dat na een paar minuten weer over maar soms kan hij ook helemaal niks meer doen en dan moet ik het stroom eraf halen om mijn pc weer aan de praat te kunnen krijgen.
Hier een opsomming met de problemen die voorkomen:
- Beeld bevriest voor 1/2 minuten (capslock lampje werkt wel).
- Pc bevriest maar wanneer ik op dat moment een filmpje kijk op youtube gaat dat gewoon verder tot het stukje dat ie weer moet laden.
- Beeld bevriest en de pc doet niks meer (caps lampje werkt ook niet).
- Pc herstart soms zomaar (gebeurt bijna nooit).
Zelf denk ik dat het om een ram probleem gaat doordat ik wanneer de pc bevriest nog wel op de programma's kan die al geladen zijn maar niet nieuwe dingen kan openen/laden.
Ik heb al wel een ramtest gedaan met Mdsched maar daar kwam niks uit.
Mijn systeem:
CPU - AMD FX-8350 Black Edition
GPU - Geforce gtx 960 2gb
Geheugen - Corsair valueselect 2x4gb ddr3
Moederbord - ASRock 970 Pro3 R2.0
Software - Windows 10 pro
Hopelijk zijn er oplossingen voor.
Mvg,
Joppie02
Al een tijdje heb ik last van dat mijn beeld steeds vastloopt. Soms gaat dat na een paar minuten weer over maar soms kan hij ook helemaal niks meer doen en dan moet ik het stroom eraf halen om mijn pc weer aan de praat te kunnen krijgen.
Hier een opsomming met de problemen die voorkomen:
- Beeld bevriest voor 1/2 minuten (capslock lampje werkt wel).
- Pc bevriest maar wanneer ik op dat moment een filmpje kijk op youtube gaat dat gewoon verder tot het stukje dat ie weer moet laden.
- Beeld bevriest en de pc doet niks meer (caps lampje werkt ook niet).
- Pc herstart soms zomaar (gebeurt bijna nooit).
Zelf denk ik dat het om een ram probleem gaat doordat ik wanneer de pc bevriest nog wel op de programma's kan die al geladen zijn maar niet nieuwe dingen kan openen/laden.
Ik heb al wel een ramtest gedaan met Mdsched maar daar kwam niks uit.
Mijn systeem:
CPU - AMD FX-8350 Black Edition
GPU - Geforce gtx 960 2gb
Geheugen - Corsair valueselect 2x4gb ddr3
Moederbord - ASRock 970 Pro3 R2.0
Software - Windows 10 pro
Hopelijk zijn er oplossingen voor.
Mvg,
Joppie02