Lekker zijn is een gave :)
Nou, met zulke topics laat je toch weer zien dat je IQ lager is dan je leeftijd. 
Kleuter.
Kleuter.
regels zijn nog steeds dezelfde overigensOp zaterdag 16 juni 2001 00:27 schreef ecteinascidin het volgende:
Welkom op de huiskamer van GoT!
Dit forum staat open voor alle topics die op andere delen van GoT niet thuis horen. Ieder onderwerp is toegestaan.
De weinige regels die we willen handhaven zijn die van algemene netiquette.
Je hoeft jezelf iig niet serieus te nemen, maar neem aub wel het forum serieus.
het was maar gewoon een geintje.
doe niet zo moeilijk en zet hem op slot.
Vind je het niet een beetje dom van jezelf om koud na een temp-HK ban meteen weer te beginnen met het soort topics waarvoor je nu juist die ban hebt gekregen?Op woensdag 25 juli 2001 13:48 schreef lordspacie het volgende:
het was maar gewoon een geintje.
Want als je zo doorgaat is je hernieuwde HK-verblijf geen lang leven beschoren....
ik wil niet lullig doen maar ik heb toch een ban gekregen omdat ik enkelt in de hk zat? en niet omdat ik dit soort dingen deed?Op woensdag 25 juli 2001 13:56 schreef Daniel Kegel het volgende:
[..]
Vind je het niet een beetje dom van jezelf om koud na een temp-HK ban meteen weer te beginnen met het soort topics waarvoor je nu juist die ban hebt gekregen?
Want als je zo doorgaat is je hernieuwde HK-verblijf geen lang leven beschoren....
Nee, je kreeg een ban omdat je a) idioot veel in de HK postte en b) het niveau erg twijfelachtig was.Op woensdag 25 juli 2001 14:08 schreef lordspacie het volgende:
[..]
ik wil niet lullig doen maar ik heb toch een ban gekregen omdat ik enkelt in de hk zat? en niet omdat ik dit soort dingen deed?
Tevens schrijf je 'konthaar' aan elkaar.
Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)
Dit is wel een erg kansloze reply op een reeds afgehandelde topicOp woensdag 25 juli 2001 14:28 schreef Hyp Hyper het volgende:
Tevens schrijf je 'konthaar' aan elkaar.
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Je zou er gewoon niet op moeten reageren.Op woensdag 25 juli 2001 14:29 schreef Traag het volgende:
[..]
Dit is wel een erg kansloze reply op een reeds afgehandelde topic
Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)
Misschien zou dat wel beter zijn, maar jahOp woensdag 25 juli 2001 14:46 schreef Hyp Hyper het volgende:
[..]
Je zou er gewoon niet op moeten reageren.
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()