Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stitchie
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-12-2024
Sinds een maand of gebruik ik een wahoo hartslagband type TICKRX. Deze band meet niet alleen hartslag maar ook cadans, stappen, snelheid en route als je hem aansluit op de wahoo App op je telefoon.
Ik gebruik de band icm een Android telefoon oneplus 3t.
Het volgende is het geval.
Als ik ga sporten bv 1 uurtje en ik selecteer dit in de wahoo App en start druk dan neemt hij op helaas stop hij zonder dat ik telefoon of band aan raak. De ene keer na 10minuten de andere keer na 30min.hij heeft in ieder nog niet 1x de volledige les opgenomen. Het zelfde geldt als ik buiten ga fietsen of lopen. Hij start maar stop op een willekeurig moment zonder reden.

Heeft iemand dezelfde ervaring?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17:09

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Stitchie OnePlus staat bekend om zijn agressieve batterijbesparing, wellicht dat de Wahoo app dus afgesloten wordt, waardoor de tracking niet meer werkt.

Bekijk de stappen eens op: https://dontkillmyapp.com/oneplus.

Verder is het op Tweakers wel de bedoeling om eerst zelf het e.e.a. te proberen, zou je dus kunnen toevoegen wat je zelf al gevonden, geprobeerd en gedaan hebt? Daarnaast heb ik even je titel aangepast, zodat het wat duidelijker is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nerual
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 28-03 12:11
Zag toevallig dit topic. Heb soortgelijke problemen gehad met mijn Wahoo Ticker & Strava. Ik heb ook een Oneplus (5T).

Bij mij was de oplossing uiteindelijk om de apps te locken. Wanneer je "vierkantje" druk in de navigation bar kan je door openstaande apps scrollen. Dan druk je op die drie puntjes rechtsboven. Uit de 3 opties kies je "Lock". Zo kan de app niet op de achtergrond afgesloten worden.

Hiernaast heb ik zoveel mogelijk batterijbesparende instellingen voor de app van Wahoo uitgezet. Toch lukte het pas toen ik hem op "lock" zette. Dit doe ik nu elke keer voordat ik ga fietsen, nooit geen probleem meer gehad.

hoop dat het helpt!