Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jmm03
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 19-01-2021
Ik heb bij mijn Mate20Pro de WhatsApp aanstaan als AppTweeling
Alleen pakt die tweede WhatsApp van een ander telefoonnummer hetzelfde telefoonboek.
Is het mogelijk om enkel contacten aan te vinken voor die tweede app met dat andere nummer of is dat niet mogelijk? Bij mijn vorige androidtoestel kon dat wel (volgens mij een Galaxy)

- zelf niet duidelijk iets kunnen vinden maar dat kan komen door concentratieproblemen en medicatiegebruik op dit moment. Zie dingen over toewijzen van SIMkaarten aan contacten zodat contact X vanuit SIM 1 gebeld kan worden en contact Y vanuit SIM2 maar ik vind nergens iets over specifieke contacten voor WhatsApp omdat het telefoonboek niet via AppTweeling kan werken. Kan ook geen losse contacten selecteren.

- mijn Mate20Pro draait ; Android 9 met EMUI versie 9.0.0

[ Voor 41% gewijzigd door Jmm03 op 26-03-2019 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:59

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Jmm03 je openingspost voldoet momenteel niet aan de wensen/eisen die we er aan stellen, zie ook: Het algemeen beleid #quickstart. Zo is het belangrijk om zoveel mogelijk informatie te geven over het probleem, daarnaast is het verplicht om ook eerst wat eigen onderzoek te doen.

Zou je dus het volgende willen toevoegen:
- Wat heb je zelf al gevonden, geprobeerd en gedaan?
- Welke softwareversie draait erop je toestel?

Op die manier kunnen we je een stuk beter helpen.

Als laatste heb ik nog even je titel aangepast, zodat het wat duidelijker is.

Dat gezegd hebbende. Is het niet mogelijk om ook de contacten app toe te voegen in 'AppTweeling', en daar de losse contactenlijst aan te koppelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jmm03
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 19-01-2021
Openingspost aangepast, excuus

[ Voor 98% gewijzigd door Jmm03 op 26-03-2019 09:17 ]