Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koen!
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 25-09 11:03
hoi

ik heb soms in een game dat ik 2 seconde een zwart beeldscherm heb?

ik heb de laatste videokaart drivers voor me msi 1070 gaming x verder heb ik een watergekoelde 6800k alle windows updates en zo

ik heb 3 beeldschermen 2x 1080 en ik game op een 2k beeldscherm

iemand enig idee?

of gewoon even fresh windows install proberen?

koen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• arnieo
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21:41
Heb je toevallig teamviewer geïnstalleerd met daarop een account waarin andere computers staan?

Ik had ook regelmatig dat ik random zwarte schermen kreeg voor een aantal seconden als ik in een game was, nu bleek dat de popup te zijn van teamviewer die meld dat er een computer online komt die dit veroorzaakte.

Nu hoeft het niet specifiek teamviewer te zijn natuurlijk, ook andere applicaties die dit soort meldingen tonen willen er wel eens voor zorgen dat je scherm op zwart gaat tijdens een game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 07:57

Umbrah

The Incredible MapMan

Welke games? Welke driver versie specifiek? Welk OS ("windows" is nogal breed), wat voor andere software draai je? Wat voor mode draai je je game? Zijn er overlays actief? Draai je mijnenveger full screen of windowed? Heb je al eens in afterburner gekeken wat er speelt? Wat zegt de event viewer?

Verder lijkt het er op dat je shift-knop niet werkt, is er mogelijk een probleem met je toetsenbord of een of andere driver?

In een van je (vele, gare) andere topics zag ik dat je redelijk wat gare software/malware draaide, heb je recent al eens een scan uitgevoerd?

[ Voor 31% gewijzigd door Umbrah op 25-03-2019 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koen!
arnieo schreef op maandag 25 maart 2019 @ 17:13:
Heb je toevallig teamviewer geïnstalleerd met daarop een account waarin andere computers staan?

Ik had ook regelmatig dat ik random zwarte schermen kreeg voor een aantal seconden als ik in een game was, nu bleek dat de popup te zijn van teamviewer die meld dat er een computer online komt die dit veroorzaakte.

Nu hoeft het niet specifiek teamviewer te zijn natuurlijk, ook andere applicaties die dit soort meldingen tonen willen er wel eens voor zorgen dat je scherm op zwart gaat tijdens een game.
dat is een hele goeie ik ga daar even naar kijken bedankt! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnieo
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21:41
Heb je ondertussen gevonden wat het was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulldock
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22:00
Is het geen slechte hdmi kabel? Breukje of slecht geïsoleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koen!
sorry ik was erg druk en me pc stond ook een tijdje uit, ik had gisteren nog het probleem maar ik denk dat ik het probleem weet,

ik heb een AOC scherm met freesync dat later gsync heeft gekregen. ik heb gisteren gsync uitgezet en nog geen last gehad...

op hoop van zege dan maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 07-10 23:06
koen! schreef op maandag 9 september 2019 @ 09:26:
sorry ik was erg druk en me pc stond ook een tijdje uit, ik had gisteren nog het probleem maar ik denk dat ik het probleem weet,

ik heb een AOC scherm met freesync dat later gsync heeft gekregen. ik heb gisteren gsync uitgezet en nog geen last gehad...

op hoop van zege dan maar
Ik had precies dezelfde klacht met een andere monitor. Gsync uit lost het probleem op.

Helaas werken niet alle freesync monitoren goed op een Nvidia kaart met Gsync aan.
Pagina: 1