Ik vroeg me dit af en met de search kon ik niets vinden. Ik wil n l. de eerste zijn
(maar dat kan denk ik toch niet).
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - MacBook Air M4 13" 16GB/512GB - AirPods Pro 3 - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
Verwijderd
www.kuiphuis.nl
Antec 635SX | Tagan ? | Asus A8N-SLi deluxe | AMD3500+ + Zalman 7000 | Asus 6600GT pci-e + Zalman VF700 | Maxtor 200Gb s-ata | LG DVD-RW
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
ik zeg niks!! ik zeg HELEMAAL NIKS...Op woensdag 25 juli 2001 12:33 schreef Psycho_cerebro het volgende:
Ik wil n l. de eerste zijn
Verwijderd
Behalve dat Sjello logo danOp woensdag 25 juli 2001 13:19 schreef CPUgevraagd het volgende:
De tijd dat Verstappen een eikel was zijn we wel voorbij denk ik he... Hij heeft de laatste jaren duidelijk bewezen dat ie kan rijden. En die Arrows-bak vind ik toch nog wel de mooiste van ze allemaal
Verwijderd
daarom gebruik ik orange..Op woensdag 25 juli 2001 15:10 schreef KixAss456 het volgende:
[..]
Behalve dat Sjello logo dan
Verwijderd
leg eens uit, want die vat ik nietOp woensdag 25 juli 2001 16:28 schreef Psycho_cerebro het volgende:
...
Ten tweede verstappen is na schumi en mika de beste rijder in theorie ik vind verstappen beter.
...
Verwijderd
PIII 800@804 Mhz
Verwijderd
zwart met oranje kleurt vrij goed als je het mooi doet.. dus hele kast zwart.. dan iets boven het midden een oranje lijn maken.. met daarin orange (in het wit) en dan in het zwarte vlak onder de oranje lijn zo kei groot ARROWS... en dan nog een NL vlaggetje eropOp woensdag 25 juli 2001 17:58 schreef killerb het volgende:
waarom zou je een verstappen mod willen maken. Is toch niet mooi?
Verwijderd
ehh wat dacht je van een seizoen in de top ehh... top 10 eindigen?Op woensdag 25 juli 2001 17:41 schreef ViperGTS het volgende:
het blijft toch lollig he die grindbak grappen
wat moet Jos nog meer laten zien om van dat imago af te komen........ik vraag t me echt af
hij is diep, heeel diepOp woensdag 25 juli 2001 14:10 schreef limp_bizkit het volgende:
[ Ik wil n l. de eerste zijn ]
ik zeg niks!! ik zeg HELEMAAL NIKS...
the -<::::::::::D is mightier than the <:::::::::[=@
geef hem een jordan, sauber, jaguar, maclaren of nog beter ferrari en hij eindigt het seizoen in de top5!Op woensdag 25 juli 2001 19:01 schreef Hiro Shima het volgende:
[..]
ehh wat dacht je van een seizoen in de top ehh... top 10 eindigen?
PIII 800@804 Mhz
Verwijderd
je vraagd wat hij moet doen... ik wil het eerst wel eens zien, vorals nog heb ik weinig vertrouwen in hem (blijft natuurlijk een limburgerOp woensdag 25 juli 2001 21:21 schreef ViperGTS het volgende:
[..]
geef hem een jordan, sauber, jaguar, maclaren of nog beter ferrari en hij eindigt het seizoen in de top5!
hey niet fokken met limburg heOp woensdag 25 juli 2001 21:31 schreef Hiro Shima het volgende:
[..]
je vraagd wat hij moet doen... ik wil het eerst wel eens zien, vorals nog heb ik weinig vertrouwen in hem (blijft natuurlijk een limburger)
PIII 800@804 Mhz
Verwijderd
waarom denk je dat ik er over beginOp woensdag 25 juli 2001 21:50 schreef ViperGTS het volgende:
[..]
hey niet fokken met limburg he
heb je mn profile wel eens gecheckt
lees het hele topic eens!!!!Op donderdag 26 juli 2001 20:15 schreef HlpDsK het volgende:
Waar komen de grindbakken?
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - MacBook Air M4 13" 16GB/512GB - AirPods Pro 3 - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
Verwijderd
Grindbakken horen er bij! Da's vaste kost. Doe het in de waterreservoir of zo.Op donderdag 26 juli 2001 20:33 schreef Psycho_cerebro het volgende:
[..]
lees het hele topic eens!!!!
Dan zie je dat wij dat met die grindbakken niet zo leuk vinden. JAAA
[schaamteloos offtopic]Op woensdag 25 juli 2001 17:39 schreef catfish het volgende:
[..]
leg eens uit, want die vat ik niet
(btw schumi en verstappen reden in 1994 voor hetzelfde team, schumi wereldkampioen, verstappen 10 ptn, ok hij is verbeterd, maar 'k zou graag een uitleg krijgen
Je bent nu in de minderheid.....Op donderdag 26 juli 2001 18:24 schreef Hiro Shima het volgende:
[..]
waarom denk je dat ik er over begin
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
JaJoah jong, de hebs geliek joah!Op donderdag 26 juli 2001 20:36 schreef JaJoah het volgende:
jaja ... ga maar weer zitten afgeven op limburg. Maar wij zijn er wel trots op dat we een Joske Verstappen, Mark Lotz of Sjeng Schalken hebben voortgebracht
Vind ik toch niet gek voor een "win-gewest" zoals al die Hollanders dat weer zo fijn weten te zeggen
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
Verwijderd
Sjeng Schalken is dus echt de lelijkste en lompste (qua slagen dan) tennisser die in het hele circuit rondloopt. Ik ben tennis-fan en iedereen zegt dat het er gewoon niet uit ziet. oK IN SOMMIGE GEVALLEN IS HET EFFECTIEF MAAR NEEM NOU BIJVOORBEEL DEEN REAMON SLUITER REGIO ROTTERDAM (sorry zag niet dat CL aanstond) dat is tenminste een tennisser.Op donderdag 26 juli 2001 20:36 schreef JaJoah het volgende:
jaja ... ga maar weer zitten afgeven op limburg. Maar wij zijn er wel trots op dat we een Joske Verstappen, Mark Lotz of Sjeng Schalken hebben voortgebracht
Vind ik toch niet gek voor een "win-gewest" zoals al die Hollanders dat weer zo fijn weten te zeggen
"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)
Ik heb best wel verstand van F1. Het begon allemaal met mijn c64, daar zat 'ie aan de rechterkant van het toetsenbord,Op donderdag 26 juli 2001 23:22 schreef Gugger het volgende:
Mensen die geen verstand hebben van F1 moeten zich daar ook niet over uitlaten
the -<::::::::::D is mightier than the <:::::::::[=@
Verwijderd
http://gathering.tweakers.net/forum/user_profile/27092 ... GaapOp donderdag 26 juli 2001 21:27 schreef Psycho_cerebro het volgende:
IT AINT FUNNY
Jij zal nooit in een hogere klasse auto rijden dan een lada. Dus Huss
Verwijderd
Montoya doet het met een mindere auto dan de wereldkampioen anders wel aardig voor een rookieOp donderdag 26 juli 2001 21:46 schreef k7of9 het volgende:
[..]
[schaamteloos offtopic]
Heel simpel, schumacher had al jaren ervaring in de formule 1, zat al langer bij benetton, auto was op zijn rijstijl gebouwd, verstappen kwam net als rookie de formule 1 binnen, dan kan je niet verwachten dat ie z'n teammaat, de wereldkampioen, de coureur waar alle aandacht naar uit gaat vanuit het team effe zoek rijdt.
Je vertelt er btw niet bij dat verstappen in dat zelfde jaar tweemaal op het podium stond, iets waar elke beginnende coureur in zijn eerste formule 1 jaar direct voor zou tekenen. Dit jaar heeft rookie raikonnen bijv. nog geen podium gehaald.
[/schaamteloos offtopic]
Do as I say, don't do as I do.
Verwijderd
Verwijderd
over grindbakken gesproken mwhahahahaha hijs nog minder gefinscht dan jos in z'n rookie yearOp vrijdag 27 juli 2001 10:08 schreef Bart-01 het volgende:
[..]
Montoya doet het met een mindere auto dan de wereldkampioen anders wel aardig voor een rookie
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Argh, zeker nooit F1 gekeken (of alleen via Studio Sport) ?? In zijn eerste jaar (1994) niet volledige F1 seizoen is hij 10e geeindigd in de WK stand met 10 punten. So get your facts straight.Op woensdag 25 juli 2001 19:01 schreef Hiro Shima het volgende:
[..]
How how, het is wel een Limburger die meer F1 punten bij elkaar heeft gesprokkeld dan welke andere nederlandse F1 piloot in de geschiedenis.Op woensdag 25 juli 2001 21:31 schreef Hiro Shima het volgende:
[..]
je vraagd wat hij moet doen... ik wil het eerst wel eens zien, vorals nog heb ik weinig vertrouwen in hem (blijft natuurlijk een limburger)
Mestreechs volksleed:
Jao diech höbs us aon 't hart gelege, Mestreech door alle ieuwe heer
Veer bleve diech altied genege, En deilde dreufheid en plezeer....etc.
Zoals zijn eerste seizoen waar hij met een handvol races genoeg punten had om als 10e in het WK te eindigen?Op woensdag 25 juli 2001 19:01 schreef Hiro Shima het volgende:
[..]
"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.
Verwijderd
ho ff ben ik al mee bezigOp vrijdag 27 juli 2001 11:49 schreef smeetsr het volgende:
[..]
How how, het is wel een Limburger die meer F1 punten bij elkaar heeft gesprokkeld dan welke andere nederlandse F1 piloot in de geschiedenis.
Verstappen heeft het talent, en afgezien van problemen met de bolide, heeft hij alle races dit seizoen uitgereden. Door niet al te veel benzine mee te nemen in ruil voor meer pitstops, kwam hij wel in de picture omdat hij met de beteren mee kon. Geef hem een betere wagen (McLaren, BAR, Williams, Jordan of Ferrari) en hij rijdt betere tijden.
Doen dus die Ferrari mod!
Schreef ik Ferrari mod? Verstappen mod bedoel ik natuurlijk....Op vrijdag 27 juli 2001 11:54 schreef BigRed het volgende:
[..]
ho ff ben ik al mee bezig
Mestreechs volksleed:
Jao diech höbs us aon 't hart gelege, Mestreech door alle ieuwe heer
Veer bleve diech altied genege, En deilde dreufheid en plezeer....etc.
Verwijderd
Verwijderd
Every day is a start of something new, and every evening ends with the splendid dawn of a new day
Verwijderd
Verwijderd
ga jij eerst maar eens fatsoenlijk F1 volgen, praten we dan verder...........zondag kun je alvast een goed kijken dan zie je vanzelf dat verstappen dingen klaarspeeld met die bak die niet veel andere coureurs hem na zouden doen............btw laten we sowieso de discussie maar staken want ik word er een beetjeOp vrijdag 27 juli 2001 16:07 schreef Hiro Shima het volgende:
wat een gehap allemaal zeg hehehhhHAHAHA
Verstappe is gewoon niet zo bijzonder qua prestaties in de F1, of het nou een Nederlander is of niet (niet, het is een Limburger), als ie zo verdomde goed was geweest had ie allang bij een van de topteams gereden, heh?
PIII 800@804 Mhz
Verwijderd
ok mijn reactie klonk wel erg serieus ja......maar ja je weet als je over verstappen gaat fokken dat je zulke reacties gaat krijgen, ik moest ff de eer hooghouden zullen we maar zeggenOp vrijdag 27 juli 2001 16:41 schreef Hiro Shima het volgende:
ik volg al 3 jaar F1loop alleen maar te fokken maar had niet verwacht dat iedereen zo VERSCHRIKKELIJK zou happen, het weer is niet helemaal top ok maar toch heh
PIII 800@804 Mhz
#huiskamer | Amsterdammert | Some days you're the pigeon, some days you're the statue | Zenbook S13 UM5302TA-LV067W | LG 40WP95CP-W | HP USB-C dock G5
Jos heeft helaas niet alle races uitgereden dit seizoen. 3x uitgevallen door problemen met de auto en 1x vanwege die idiote remactie van Montoya zodat Jos bij hem achterop knalde.Op vrijdag 27 juli 2001 11:49 schreef smeetsr het volgende:
[...knip...]
Verstappen heeft het talent, en afgezien van problemen met de bolide, heeft hij alle races dit seizoen uitgereden.
Loeibaar.nl
"al 3 jaar"... wow...Op vrijdag 27 juli 2001 16:41 schreef Hiro Shima het volgende:
ik volg al 3 jaar F1loop alleen maar te fokken maar had niet verwacht dat iedereen zo VERSCHRIKKELIJK zou happen, het weer is niet helemaal top ok maar toch heh
"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.
Montoya is inderdaad en grote loser. Hij vind de 845 PK van de BMW te laag. Het is de snelste auto. en dan finished hij er niet eens mee. Nee, wees dan maar voor alonso die rijdt meer races uitOp dinsdag 31 juli 2001 00:15 schreef Reind het volgende:
Hey ik heb nog nergens gelezen dat je ook de benzineslang erin kan gooien en hem dan in de fik kan steken
Nee zonder gein verstappen rulez net zoals schumi die volgende race wereld kampioen gaat worden en dan lekker die norbert haub het nakijken gaat geven met zijn grote bek en het eeuwige gelul dat hun de beste zijn e.d. Ferrari wast die oortjes van mc laren wel goed van het jaar. Enne Montoya hou asjeblieft op over die gozer wat een prutser -> Neem Ralf die brengt tenminste zijn auto terug aan het einde van de race ook al mankeert er wat aan. Echt een man die weet hoe ie iets moet oplossen.
Wat betreft die Mod volgens mij ben je de eerste want ik had er nog nooit iets van gehoord. Wel en cool idee
Verwijderd
omdat toen verstappen maar een paar race's heeft gereden ,, volgens mij 3 maar weet niet zeker,, en in 3 races kun jij niet de auto helemaal goed afgesteld krijgen,, en vraag schumi maar is wie die de beste rijders vind,, verstappen staat zeker in de top 3,,Op woensdag 25 juli 2001 17:39 schreef catfish het volgende:
[..]
leg eens uit, want die vat ik niet
(btw schumi en verstappen reden in 1994 voor hetzelfde team, schumi wereldkampioen, verstappen 10 ptn, ok hij is verbeterd, maar 'k zou graag een uitleg krijgen
KAP NOU MET DIE OUDE TOPICS UIT DE SLOOT HALEN ALS JE NIET ECHT IETS NUTTIGS TE MELDEN HEBT.Op dinsdag 28 augustus 2001 13:53 schreef MaXiMaL het volgende:
[..]
omdat toen verstappen maar een paar race's heeft gereden ,, volgens mij 3 maar weet niet zeker,, en in 3 races kun jij niet de auto helemaal goed afgesteld krijgen,, en vraag schumi maar is wie die de beste rijders vind,, verstappen staat zeker in de top 3,,
Dit topic is gesloten.
![]()