Toon posts:

Wie heeft er een Verstappen mod????

Pagina: 1
Acties:
  • 131 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik vroeg me dit af en met de search kon ik niets vinden. Ik wil n l. de eerste zijn
(maar dat kan denk ik toch niet).

Verwijderd

ga je je PC in de fik zetten dan? ;)

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19:34

Yucko

One clown to rule them all !

nee vent .. hij gooit wat grind in zijn luchthappers >:)

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  MacBook Air M4 13" 16GB/512GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:31
als je de eerste wilt zijn moet je het juist nie zeggen, en gewoon maken :)

dan kan je ons verassen :) :)

Verwijderd

Ben van plan of de arrows of de ferrari na tebouwen en daar m'n pc in tebouwen :)

mot alleen ff kijken welke materialen ik kan gebruiken

• Nowhere
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09-07 10:24
ferrari is gisteren al gedaan
was wel koele mod....
staat hier wel ergens op forum

www.kuiphuis.nl

Verwijderd

Nee ik bedoel de auto nabouwen >:)

• Kroetsjov
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
(overleden)
Volgens mij gewoon een paar wielen eronder schroeven en in een grintbak zetten :P

Antec 635SX | Tagan ? | Asus A8N-SLi deluxe | AMD3500+ + Zalman 7000 | Asus 6600GT pci-e + Zalman VF700 | Maxtor 200Gb s-ata | LG DVD-RW

• HENNEP
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-08 11:06

HENNEP

Just Someone

Verstappen heeft ook de F1 Milieu prijs vorig jaar gewonnen he?

Hij reed vorig jaar alle races op 1 tank! :P

Verwijderd

Als jij het beter kan racen in een f1 car

ga je gang maar ik denk dat je de pits niet eens uit komt

[edit]
laat staan dat je de grint bak haalt
[edit]

Verwijderd

verstappen mod, is dat je processor opblazen en je pc in het grindpad in de tuin tieven ofzo. :)

nee, ik heb het niet en ik wil het niet ook, zo`n lelijk oranje ding naast me, bah

Verwijderd

De tijd dat Verstappen een eikel was zijn we wel voorbij denk ik he... Hij heeft de laatste jaren duidelijk bewezen dat ie kan rijden. En die Arrows-bak vind ik toch nog wel de mooiste van ze allemaal :)

Verwijderd

Op woensdag 25 juli 2001 12:33 schreef Psycho_cerebro het volgende:
Ik wil n l. de eerste zijn
(maar dat kan denk ik toch niet).
ik zeg niks!! ik zeg HELEMAAL NIKS...

Verwijderd

Op woensdag 25 juli 2001 13:19 schreef CPUgevraagd het volgende:
De tijd dat Verstappen een eikel was zijn we wel voorbij denk ik he... Hij heeft de laatste jaren duidelijk bewezen dat ie kan rijden. En die Arrows-bak vind ik toch nog wel de mooiste van ze allemaal :)
Behalve dat Sjello logo dan :P

Verwijderd

Op woensdag 25 juli 2001 15:10 schreef KixAss456 het volgende:

[..]

Behalve dat Sjello logo dan :P
daarom gebruik ik orange.. :+

Verwijderd

Onder die van mij heb ik vier wielen gemonteerd en deze kast staat nu in een grindbakje.

Net zoals "het grote voorbeeld"

>:) lol

Shit iemand was me alweer voor :(
sorry :)

Verwijderd

Topicstarter
ten eerste verstappen heeft een klote motor er in net als mijn processor. Volgend jaar een nieuwe motor ik een nieuwe proc.

Ten tweede verstappen is na schumi en mika de beste rijder in theorie ik vind verstappen beter.

Ten derde rot nau eens op met dat grindbak geklott want jij rijd met een F1 wagen niet verder dan start finish want je blaast je motor op.

En jullie zien mijn mod nog wel

Verwijderd

Topicstarter
ARROWS RULES EN ORANGE KICKS ASS

Jos Verstappen is THE DUTCH DEVIL IN ORANGE(tm)

\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\
||||||||||||||||||||||||
////////////////////////

SKID mark

• BlizzarD
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

blaas je voeding op dan, dan heb je a-la verstappen >:)

iStockphoto

• catfish
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-06 09:24
Op woensdag 25 juli 2001 16:28 schreef Psycho_cerebro het volgende:
...

Ten tweede verstappen is na schumi en mika de beste rijder in theorie ik vind verstappen beter.

...
leg eens uit, want die vat ik niet :?
(btw schumi en verstappen reden in 1994 voor hetzelfde team, schumi wereldkampioen, verstappen 10 ptn, ok hij is verbeterd, maar 'k zou graag een uitleg krijgen :p

Verwijderd

zo`n Jaguar vind ik toch 100000x mooier dan die arrows, maar verstappe rijdt wel steeds beter

• Noedelsupke
  • Laatst online: 18-07-2023
(jarig!)
het blijft toch lollig he die grindbak grappen |:(

wat moet Jos nog meer laten zien om van dat imago af te komen........ik vraag t me echt af :(

PIII 800@804 Mhz

Verwijderd

waarom zou je een verstappen mod willen maken. Is toch niet mooi?

Verwijderd

Op woensdag 25 juli 2001 17:58 schreef killerb het volgende:
waarom zou je een verstappen mod willen maken. Is toch niet mooi?
zwart met oranje kleurt vrij goed als je het mooi doet.. dus hele kast zwart.. dan iets boven het midden een oranje lijn maken.. met daarin orange (in het wit) en dan in het zwarte vlak onder de oranje lijn zo kei groot ARROWS... en dan nog een NL vlaggetje erop :)

Verwijderd

Op woensdag 25 juli 2001 17:41 schreef ViperGTS het volgende:
het blijft toch lollig he die grindbak grappen |:(

wat moet Jos nog meer laten zien om van dat imago af te komen........ik vraag t me echt af :(
ehh wat dacht je van een seizoen in de top ehh... top 10 eindigen?

• MrE
  • Laatst online: 06-09-2025

MrE

Sugardaddy take me home..

Op woensdag 25 juli 2001 14:10 schreef limp_bizkit het volgende:

[ Ik wil n l. de eerste zijn ]

ik zeg niks!! ik zeg HELEMAAL NIKS...
hij is diep, heeel diep >:)

the -<::::::::::D is mightier than the <:::::::::[=@

Verwijderd

Topicstarter
Toen schumi in 94 wk werd had verstappen geen compleet seizoen en hij was uit gevallen omdat hij teveel wilde. Toen kreeg hij die naam.

Ik heb mn voeding al een keer opgeblazen maar ik zag geen rook

• Noedelsupke
(jarig!)
Op woensdag 25 juli 2001 19:01 schreef Hiro Shima het volgende:

[..]

geef hem een jordan, sauber, jaguar, maclaren of nog beter ferrari en hij eindigt het seizoen in de top5!

PIII 800@804 Mhz

Verwijderd

Topicstarter
ben ik t mee eens

Verwijderd

Op woensdag 25 juli 2001 21:21 schreef ViperGTS het volgende:

[..]

geef hem een jordan, sauber, jaguar, maclaren of nog beter ferrari en hij eindigt het seizoen in de top5!
je vraagd wat hij moet doen... ik wil het eerst wel eens zien, vorals nog heb ik weinig vertrouwen in hem (blijft natuurlijk een limburger ;) )

• Noedelsupke
(jarig!)
Op woensdag 25 juli 2001 21:31 schreef Hiro Shima het volgende:

[..]

je vraagd wat hij moet doen... ik wil het eerst wel eens zien, vorals nog heb ik weinig vertrouwen in hem (blijft natuurlijk een limburger ;) )
hey niet fokken met limburg he :(
heb je mn profile wel eens gecheckt :)

PIII 800@804 Mhz

Verwijderd

Topicstarter
Het maakt niets uit waar je vandaan komt. Als nederlander sta je achter nederlandse topsportes. Ja mooi

Verwijderd

Op woensdag 25 juli 2001 21:50 schreef ViperGTS het volgende:

[..]

hey niet fokken met limburg he :(
heb je mn profile wel eens gecheckt :)
waarom denk je dat ik er over begin ;)

Verwijderd

Heb je dan een 486 pc??? Anders is het hele ID qua Jos Verstappen snelheid er uit....

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een celeron van 633MHz dat is 9.5 x 66
De meeste zitten tegenwoordig op 100 MHZ dus ben ik langzamer. Maar zaterdag maakt Tom Walkinsaw bekent wat de motor van volgend jaar wordt. Dus weet ik of het een pentium of een amd gaat worden get it

Verwijderd

Waar komen de grindbakken?

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 26 juli 2001 20:15 schreef HlpDsK het volgende:
Waar komen de grindbakken?
lees het hele topic eens!!!!
Dan zie je dat wij dat met die grindbakken niet zo leuk vinden. JAAA

• Yucko
  • Laatst online: 19:34

Yucko

One clown to rule them all !

jaja ... ga maar weer zitten afgeven op limburg. Maar wij zijn er wel trots op dat we een Joske Verstappen, Mark Lotz of Sjeng Schalken hebben voortgebracht :)

Vind ik toch niet gek voor een "win-gewest" zoals al die Hollanders dat weer zo fijn weten te zeggen 8-)

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  MacBook Air M4 13" 16GB/512GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Verwijderd

Op donderdag 26 juli 2001 20:33 schreef Psycho_cerebro het volgende:

[..]

lees het hele topic eens!!!!
Dan zie je dat wij dat met die grindbakken niet zo leuk vinden. JAAA
Grindbakken horen er bij! Da's vaste kost. Doe het in de waterreservoir of zo.

Verwijderd

Topicstarter
IT AINT FUNNY
Jij zal nooit in een hogere klasse auto rijden dan een lada. Dus Huss

Verwijderd

OEJ!

Nou begint et leip te worden!

• k7of9
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-08 20:11
Op woensdag 25 juli 2001 17:39 schreef catfish het volgende:

[..]

(btw schumi en verstappen reden in 1994 voor hetzelfde team, schumi wereldkampioen, verstappen 10 ptn, ok hij is verbeterd, maar 'k zou graag een uitleg krijgen :p
[schaamteloos offtopic]
Heel simpel, schumacher had al jaren ervaring in de formule 1, zat al langer bij benetton, auto was op zijn rijstijl gebouwd, verstappen kwam net als rookie de formule 1 binnen, dan kan je niet verwachten dat ie z'n teammaat, de wereldkampioen, de coureur waar alle aandacht naar uit gaat vanuit het team effe zoek rijdt.

Je vertelt er btw niet bij dat verstappen in dat zelfde jaar tweemaal op het podium stond, iets waar elke beginnende coureur in zijn eerste formule 1 jaar direct voor zou tekenen. Dit jaar heeft rookie raikonnen bijv. nog geen podium gehaald.

Ik kan best genieten van een goede mop, maar de grindbakmoppen hier getuigen weer van bijster weinig originaliteit en verstand. Jos heeft ons met name vorig en dit jaar heel veel moois laten zien. Iets wat ik met die @#@@! wagen nog bewonderenswaardiger vindt als wereldkampioen worden met een ferrari.

[/schaamteloos offtopic]

Mijn fotografie en videografie

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:43

Klippy

Still Game

Op donderdag 26 juli 2001 18:24 schreef Hiro Shima het volgende:

[..]

waarom denk je dat ik er over begin ;)
Je bent nu in de minderheid..... :P
Viper en Liquid vs. Hiro Shima ;)

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:43

Klippy

Still Game

Op donderdag 26 juli 2001 20:36 schreef JaJoah het volgende:
jaja ... ga maar weer zitten afgeven op limburg. Maar wij zijn er wel trots op dat we een Joske Verstappen, Mark Lotz of Sjeng Schalken hebben voortgebracht :)

Vind ik toch niet gek voor een "win-gewest" zoals al die Hollanders dat weer zo fijn weten te zeggen 8-)
JaJoah jong, de hebs geliek joah!

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Verwijderd

Op donderdag 26 juli 2001 20:36 schreef JaJoah het volgende:

Sjeng Schalken is dus echt de lelijkste en lompste (qua slagen dan) tennisser die in het hele circuit rondloopt. Ik ben tennis-fan en iedereen zegt dat het er gewoon niet uit ziet. oK IN SOMMIGE GEVALLEN IS HET EFFECTIEF MAAR NEEM NOU BIJVOORBEEL DEEN REAMON SLUITER REGIO ROTTERDAM (sorry zag niet dat CL aanstond) dat is tenminste een tennisser.

Oei we dwalen wel iets af

• Gugger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-07 21:29
Mensen die geen verstand hebben van F1 moeten zich daar ook niet over uitlaten }:O

"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)

• MrE
  • Laatst online: 06-09-2025

MrE

Sugardaddy take me home..

Op donderdag 26 juli 2001 23:22 schreef Gugger het volgende:
Mensen die geen verstand hebben van F1 moeten zich daar ook niet over uitlaten }:O
Ik heb best wel verstand van F1. Het begon allemaal met mijn c64, daar zat 'ie aan de rechterkant van het toetsenbord, O+ ach de functies die ik daar allemaal niet aan heb toegewezen O+
en sindsdien heb ik 'm op al mijn toetsenborden gehad, heh MIJ hoeft niemand wat te vertellen over F1 :+

the -<::::::::::D is mightier than the <:::::::::[=@

Verwijderd

Op donderdag 26 juli 2001 21:27 schreef Psycho_cerebro het volgende:
IT AINT FUNNY
Jij zal nooit in een hogere klasse auto rijden dan een lada. Dus Huss
http://gathering.tweakers.net/forum/user_profile/27092 ... Gaap :O

Verwijderd

Wow off-topic paradise aan het worden dit draadje...... mensen mischien is dat wat voor jullie? www.verstappen.nl of www.arrows.com of mischien www.allaboutarrows.com hebben ze ook allerlei fora waar je F1 gerelateerde dingen kan spuwen.

Verwijderd

Topicstarter
ja dat weet ik hoor van die sites. En dat verhaal van die podia van verstappen is wel zo.

• BartNL
  • Laatst online: 19-08 10:30
maar je wordt dus gewoon wel de eerste met een verstappen mod :)

Oh en die motor wordt natuurlijk dezelfde als die van jaguar. Hopelijk is die nog beter dan de asiatec die hiernaast in rook opgaat ;)

Verwijderd

Topicstarter
in januari volgend jaar mogen ze pas testen met die nieuwe krachtbron. Nou houdt de garantie van mijn celleron dan ook op. En die celleron is hopeloos. net als de asiatech motoren.

• Bart-01
  • Laatst online: 21-08 19:00
Op donderdag 26 juli 2001 21:46 schreef k7of9 het volgende:

[..]

[schaamteloos offtopic]
Heel simpel, schumacher had al jaren ervaring in de formule 1, zat al langer bij benetton, auto was op zijn rijstijl gebouwd, verstappen kwam net als rookie de formule 1 binnen, dan kan je niet verwachten dat ie z'n teammaat, de wereldkampioen, de coureur waar alle aandacht naar uit gaat vanuit het team effe zoek rijdt.

Je vertelt er btw niet bij dat verstappen in dat zelfde jaar tweemaal op het podium stond, iets waar elke beginnende coureur in zijn eerste formule 1 jaar direct voor zou tekenen. Dit jaar heeft rookie raikonnen bijv. nog geen podium gehaald.

[/schaamteloos offtopic]
Montoya doet het met een mindere auto dan de wereldkampioen anders wel aardig voor een rookie

Do as I say, don't do as I do.

Verwijderd

zekers laat die cosworth maar komen >:)
maaruh gaat jij de auto nabouwen of gewoon je kast spuiten

Verwijderd

Topicstarter
zie jouw topic bigred

Verwijderd

Op vrijdag 27 juli 2001 10:08 schreef Bart-01 het volgende:

[..]

Montoya doet het met een mindere auto dan de wereldkampioen anders wel aardig voor een rookie
over grindbakken gesproken mwhahahahaha hijs nog minder gefinscht dan jos in z'n rookie year

edit:

tis hier wel gelijk stil

Verwijderd

Topicstarter
tuurlijk je hebt gelijk

Verwijderd

ja ze lopen wel allemaal(bijna allemaal) jos af tezeiken maar d'r zijn er nog veel meer die er minder van bakken zo als het "supertalentje" :r montoya eerst zien dan geloven die BMW is gewoon een superauto en nog kan ie er niet veel mee

Verwijderd

Voor de mensen die steeds beginnen over de grindbakken: jullie volgen duidelijk de sport niet (uhm ik geloof dat jullie helemaal geen sport volgen stelletje luie lamzakken)

Verwijderd

Topicstarter
De topic kan wel gesloten worden. Ik heb een antwoordt. En laat dat met die grindbakken humor eens achter wegen

Verwijderd

ik komt er zelfs s'nachts voor uit m'n nest
kzit het elke keer tevolgen

ga aleen dit weekend op vakantie kan het dan waarschijnlijk niet zien ;( :'(

Verwijderd

Topicstarter
ik moet qualifi opnemen ik moet van 9 tot 20 uur werken. vanavond mis ik de trainingen omdat ik moet werken . Dat worden veel video banden.

Verwijderd

kga wel kijken of ze daar RTLmofrika hebben

• Toewan
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 29-07 19:17

[..]

Argh, zeker nooit F1 gekeken (of alleen via Studio Sport) ?? In zijn eerste jaar (1994) niet volledige F1 seizoen is hij 10e geeindigd in de WK stand met 10 punten. So get your facts straight.

• Ralph Smeets
  • Laatst online: 29-06 09:03

Ralph Smeets

sinds 10-7-2009

Op woensdag 25 juli 2001 21:31 schreef Hiro Shima het volgende:

[..]

How how, het is wel een Limburger die meer F1 punten bij elkaar heeft gesprokkeld dan welke andere nederlandse F1 piloot in de geschiedenis.

Verstappen heeft het talent, en afgezien van problemen met de bolide, heeft hij alle races dit seizoen uitgereden. Door niet al te veel benzine mee te nemen in ruil voor meer pitstops, kwam hij wel in de picture omdat hij met de beteren mee kon. Geef hem een betere wagen (McLaren, BAR, Williams, Jordan of Ferrari) en hij rijdt betere tijden.

Doen dus die Ferrari mod!

Mestreechs volksleed:
Jao diech höbs us aon 't hart gelege, Mestreech door alle ieuwe heer
Veer bleve diech altied genege, En deilde dreufheid en plezeer....etc.

• Devster
  • Laatst online: 14-08-2025

Devster

-=+CLOUDBARISTA+=-

[..]

Zoals zijn eerste seizoen waar hij met een handvol races genoeg punten had om als 10e in het WK te eindigen?

Al die Verstappen-jokes zijn om te :r

Ik zou de gemiddelde joker hier wel eens willen zien na 10 rondjes F1 rijden... dan kunnen ze aan de zuurstof |:(

"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.

Verwijderd

Op vrijdag 27 juli 2001 11:49 schreef smeetsr het volgende:

[..]

How how, het is wel een Limburger die meer F1 punten bij elkaar heeft gesprokkeld dan welke andere nederlandse F1 piloot in de geschiedenis.

Verstappen heeft het talent, en afgezien van problemen met de bolide, heeft hij alle races dit seizoen uitgereden. Door niet al te veel benzine mee te nemen in ruil voor meer pitstops, kwam hij wel in de picture omdat hij met de beteren mee kon. Geef hem een betere wagen (McLaren, BAR, Williams, Jordan of Ferrari) en hij rijdt betere tijden.

Doen dus die Ferrari mod!
ho ff ben ik al mee bezig

• Ralph Smeets
  • Laatst online: 29-06 09:03

Ralph Smeets

sinds 10-7-2009

Op vrijdag 27 juli 2001 11:54 schreef BigRed het volgende:

[..]

ho ff ben ik al mee bezig
Schreef ik Ferrari mod? Verstappen mod bedoel ik natuurlijk....

* Ralph Smeets enigste mod bestaat uit het plaatsen van twee extra Coolermaster 80x80 ventilators in z'n kast

Mestreechs volksleed:
Jao diech höbs us aon 't hart gelege, Mestreech door alle ieuwe heer
Veer bleve diech altied genege, En deilde dreufheid en plezeer....etc.

Verwijderd

ok

LOL

• HENNEP
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-08 11:06

HENNEP

Just Someone

Verstappen Sux@SS.

Schumie is de baas van het veld,en de rest is nep.

Trouwens voor het geval Big Red het niet wist.

Ik zit in een raceteam op Zandvoort.ik zie die verstappen weleens : Wat een arrogante man is dat zeg.

Hij heeft een hele hoge eigendunk van zichzelf.Vandaar dat Verstappen Sux.

Trouwens zo'n verstappen/ferarri mod,volgens mij is dat zowat onmogelijk om in 3d schaalmodel te bouwen.

Grt H.

Verwijderd

Je kunt hier duidelijk zien wie er naar de F1 kijkt en wie niet, want al die grappen met de grindbak gaan gewoon nergens meer over. maar goed wie het leuk vind moet het doen.. mzzzzl

Verwijderd

he hennep
kweet dat het een arrogant ventje is(was)
ben namelijk lid van z'n fanclub geweest
het schijnt nu een van de meest vriendelijke coureur van het f1veld te zijn

Verwijderd

valt wel mee ben namelijk zelf ook een modelboouwer in m'n "vrije tijd"

• ernst
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-08 16:43
met alu CPu en carbon fiber kast :?

Every day is a start of something new, and every evening ends with the splendid dawn of a new day

Verwijderd

was van plan polyester te gebruiken eerst een mal maken zo'n mat er omheen vouwen polyester er op laten drogen, schuren, spuiten, klaar

Verwijderd

wat een gehap allemaal zeg hehehhhHAHAHA
Verstappe is gewoon niet zo bijzonder qua prestaties in de F1, of het nou een Nederlander is of niet (niet, het is een Limburger ;) ), als ie zo verdomde goed was geweest had ie allang bij een van de topteams gereden, heh?

• Noedelsupke
(jarig!)
Op vrijdag 27 juli 2001 16:07 schreef Hiro Shima het volgende:
wat een gehap allemaal zeg hehehhhHAHAHA
Verstappe is gewoon niet zo bijzonder qua prestaties in de F1, of het nou een Nederlander is of niet (niet, het is een Limburger ;) ), als ie zo verdomde goed was geweest had ie allang bij een van de topteams gereden, heh?
ga jij eerst maar eens fatsoenlijk F1 volgen, praten we dan verder...........zondag kun je alvast een goed kijken dan zie je vanzelf dat verstappen dingen klaarspeeld met die bak die niet veel andere coureurs hem na zouden doen............btw laten we sowieso de discussie maar staken want ik word er een beetje :Z van

PIII 800@804 Mhz

Verwijderd

ik volg al 3 jaar F1 ;) loop alleen maar te fokken maar had niet verwacht dat iedereen zo VERSCHRIKKELIJK zou happen, het weer is niet helemaal top ok maar toch heh

• Noedelsupke
(jarig!)
Op vrijdag 27 juli 2001 16:41 schreef Hiro Shima het volgende:
ik volg al 3 jaar F1 ;) loop alleen maar te fokken maar had niet verwacht dat iedereen zo VERSCHRIKKELIJK zou happen, het weer is niet helemaal top ok maar toch heh
ok mijn reactie klonk wel erg serieus ja......maar ja je weet als je over verstappen gaat fokken dat je zulke reacties gaat krijgen, ik moest ff de eer hooghouden zullen we maar zeggen :)

PIII 800@804 Mhz

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.diepenmaat.com/lanparty/LanParty_4/13.jpg

Doet me wel erg denken aan de kleuren van Arrows.

• Pietert
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Pietert

There is no spoon

Hehehehe... Okay alle grindbakgrappen zijn nu wel gemaakt.

Begin je ook op iemand in te slaan als zijn PC sneller is dan de jouwe (zoals Verstappen als ie ingehaald wordt op de kartbaan :) )

P.S >:)

#huiskamer | Amsterdammert | Some days you're the pigeon, some days you're the statue | Zenbook S13 UM5302TA-LV067W | LG 40WP95CP-W | HP USB-C dock G5

• R2D2
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Hey ik heb nog nergens gelezen dat je ook de benzineslang erin kan gooien en hem dan in de fik kan steken >:)

Nee zonder gein verstappen rulez net zoals schumi die volgende race wereld kampioen gaat worden en dan lekker die norbert haub het nakijken gaat geven met zijn grote bek en het eeuwige gelul dat hun de beste zijn e.d. Ferrari wast die oortjes van mc laren wel goed van het jaar. Enne Montoya hou asjeblieft op over die gozer wat een prutser -> Neem Ralf die brengt tenminste zijn auto terug aan het einde van de race ook al mankeert er wat aan. Echt een man die weet hoe ie iets moet oplossen.

Wat betreft die Mod volgens mij ben je de eerste want ik had er nog nooit iets van gehoord. Wel en cool idee ;)

iRacing profiel | Sim-Racer.nl

• Arjan B
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-12-2023
Op vrijdag 27 juli 2001 11:49 schreef smeetsr het volgende:
[...knip...]
Verstappen heeft het talent, en afgezien van problemen met de bolide, heeft hij alle races dit seizoen uitgereden.
Jos heeft helaas niet alle races uitgereden dit seizoen. 3x uitgevallen door problemen met de auto en 1x vanwege die idiote remactie van Montoya zodat Jos bij hem achterop knalde.
Even een overzichtje van zijn raceresultaten dit seizoen:

Australië - Melbourne: 10e
Maleisië - Sepang: 7e
Brazilië - Interlagos: uitgevallen door aanrijding met Montoya
San Marino - Imola: uitgevallen, hydraulische problemen
Spanje - Barcelona: 12e
Oostenrijk - A1-ring: 6e
Monaco - Monte CArlo: 8e
Canada - Montreal: uitgevallen door problemen met remmen
Europa - Nürburgring: uitgevallen door problemen met motor
Frankrijk - Magny-Cours: 13e
Groot-Britannië - Silverstone: 10e
Duitsland - Hockenheim: 9e

Niet slecht! Jos is een goede coureur.

En de Ferrari-mod staat hier :9

Oh ja, en nu on topic: succes met je mod en ben benieuwd!

Loeibaar.nl

• Devster
  • Laatst online: 14-08-2025

Devster

-=+CLOUDBARISTA+=-

Op vrijdag 27 juli 2001 16:41 schreef Hiro Shima het volgende:
"al 3 jaar"... wow...

* Devster not impressed....

"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.

Verwijderd

Topicstarter
Goh toch weer reacties hierop. Ik heb alleen problemen met mn pa om te praten. Mag mn case niet verbouwen. Koop ik wel een andere case met 300 watt voeding ipv 230.
Ik hoop dat hij snel van gedachten verandert. Mischien maak ik wel een 3d mod. Een auto op 1 op 6 of zo.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 31 juli 2001 00:15 schreef Reind het volgende:
Hey ik heb nog nergens gelezen dat je ook de benzineslang erin kan gooien en hem dan in de fik kan steken >:)

Nee zonder gein verstappen rulez net zoals schumi die volgende race wereld kampioen gaat worden en dan lekker die norbert haub het nakijken gaat geven met zijn grote bek en het eeuwige gelul dat hun de beste zijn e.d. Ferrari wast die oortjes van mc laren wel goed van het jaar. Enne Montoya hou asjeblieft op over die gozer wat een prutser -> Neem Ralf die brengt tenminste zijn auto terug aan het einde van de race ook al mankeert er wat aan. Echt een man die weet hoe ie iets moet oplossen.

Wat betreft die Mod volgens mij ben je de eerste want ik had er nog nooit iets van gehoord. Wel en cool idee ;)
Montoya is inderdaad en grote loser. Hij vind de 845 PK van de BMW te laag. Het is de snelste auto. en dan finished hij er niet eens mee. Nee, wees dan maar voor alonso die rijdt meer races uit

• QSYS
  • Laatst online: 23-04 01:13
Voor al die mensen die zo negatief zijn over Verstappen, hebben er inderdaad geen verstand van. Grindbakken verhaal is al zo oud. Die mod, maken die hap. Verwacht dan ook wel de fotoŽs een keer te zien.

Verwijderd

Topicstarter
Im on it. ik zal het hopenlijk zondag op het web zetten. Ik heb na vandaag 3 dagen vrij. Dus dat zal wel lukken.

• QSYS
nu niet meer surfen dan, bouwen die hap.

Verwijderd

Topicstarter
Ik doe kennis op. En ik moet om 1300 uur werken dus ff chillen en brainstormen.

• QSYS
okay, maar er iets van om trots op te wezen dan.

Verwijderd

Op woensdag 25 juli 2001 17:39 schreef catfish het volgende:

[..]

omdat toen verstappen maar een paar race's heeft gereden ,, volgens mij 3 maar weet niet zeker,, en in 3 races kun jij niet de auto helemaal goed afgesteld krijgen,, en vraag schumi maar is wie die de beste rijders vind,, verstappen staat zeker in de top 3,,

• Epsilon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:02

Epsilon

Op dinsdag 28 augustus 2001 13:53 schreef MaXiMaL het volgende:

[..]

omdat toen verstappen maar een paar race's heeft gereden ,, volgens mij 3 maar weet niet zeker,, en in 3 races kun jij niet de auto helemaal goed afgesteld krijgen,, en vraag schumi maar is wie die de beste rijders vind,, verstappen staat zeker in de top 3,,
KAP NOU MET DIE OUDE TOPICS UIT DE SLOOT HALEN ALS JE NIET ECHT IETS NUTTIGS TE MELDEN HEBT.

sorry, maar moest het ff kwijt, niet meer doen

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:10
[/oud]
En als je een topicje over Verstappen wilt beginnen doe je dat maar in NSTM.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.